21 Mart 2012 Çarşamba

Aşkımm için...

2010 Kasımdı. O filmlerde ki dillerde ki meşhur aşk ayındaydık. Umudumu yitirdiğim bir anda tanıdım seni karşılıklı aşka inancım azaldığında sen çıktın karşıma. Sevmez diyordum artık kimse beni ben de sevemem o özendiğim filmlerdeki aşkı yaşayamam , öyle biri yok diyordum... Hem ne yapsın benim gibi duygusalı şuana kadar yaşadıklarımda hüsran oluyordu duygularımın sonu.

Ama çok yoğun da yaşamamıştım senden önce bir türlü olmamıştı.
Seninle tanıdım aşkın en yoğun en karşılıklı halini seninle tam oldum seninle başladım seninle sözler verdim hayata, aşka, Sana !
Aramızda öyle büyük bir çekim var ki aynı anda aynı şeyleri düşünebiliyoruz aynı şeylere üzülebiliyoruz aynı anda aynı gülümsemeler aynı cümleler o kadar çok oldu ki..
Ta en başından belliymiş herşey sen doğmuşsun beni beklemişsin 2 yıl sonrasında koşmaya başlamışız birbirimize... yeri gelmiş taşlar takılmış ayağımıza, çukurlarda düşmüşüz acımış canımız , karanlıkta yürüyememiş bir yerlerde durmuşuz bazen dinlenmişiz yıllarca bir ağacın gölgesinde , bir hanın soğuk bölmesinde ...
Başka ellerden su içmişiz ama acı gelmiş o suyun tadı çoğu kez koşmuşuz yine ağlayarak çoğu zaman bağırarak başka insanlardan kaçarcasına koşmuşuz ...Kimbilir belki yanyana birbirimizi görmeden koşmuşuz aynı yolda ...
İşte o gün durdu hayat, herşey... baktım sustum konuşamadım kendimle saatlerce düşündüm benzemiyordun sen hiç kimseye isyanlarımın içinde çıkageldin bana elimi tuttun şaşkındım ben sarıldın aniden ve tüm hayat yeniden başladı o anda... 


17.11.2010 seninle doğdum ben seninle nefes aldım nefesim oldun...
Yorgun değilim inan, koştum ama yorulmadım ben sana koştm sevgine aşkına...
Artık elele koşma zamanı hiç bırakmadan...
Hep biz olarak ölümsüz olma zamanı aşkımızda , hiç birşey eksilmeden daha da fazlalaşarak sevme sevilme zamanı...
Hiç yorulmadan hep mutlu hep gülümseyerek , hep nefesimde , hep nefesinde olacağım...
Seninle inandım ben aşka , seninle tam oldum seninle varım ve yolun sonunda yine seninle olacağım Aşkımm...




2 yorum:

  1. merhabalar Allah hep mutlu etsın :)
    google friend eklentisini eklersen izleyicin olabilirim izlemeye alamıyorum su anda sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba :)
    aminnn teşekkür ederimmm
    tamam eklemeye çalışıcam :) malum yeniyim keşfediyorum henüz sevgiler:)

    YanıtlaSil