22 Mart 2012 Perşembe

Büyük Gün !!!

Bugün büyük gün sevgili damat adayımız babamla tanışacak evde şimdi yemek hazırlıkları telaş var sanki istemeye geliyorda :) tabi bu ilk adım en güzel adım yavaş yavaş bunun arkası gelecek isteme söz nişan düğün vs derken bakmışız çocuğumuz bile oluvermişşş :)) ay çok gittim dur henüz tanışmadayız en başa gelelim onda da ayrı bir heyecan ee damat olcak kolay değil ki benim aşkım sakindir bazen tutulur kalır konuşamaz babamda sakindir oda fazla konuşmayı sevmez korkuyorum hiç muhabbet etmemelerinden :) umarım yersiz bir korku olarak geride kalır ... Acaba babam sevecek mi Gücüm ü  damat olarak görebilecek mi çok merak ediyorum yaklaşımı davranışları ne olacak beni daha bir heyecan bastı burda çalışamıyorum akşamı düşünmekten...
Utanırım ben böyle şeylerden daha doğrusu babamdan, aslında çok aşırı bağlıyızdır birbirimize ama hiç rahatça anlatamadım şuana kadar aslında çok şeyde konuşur arkadaş gibi babam aşktan sevgiden eşim olacak insandaki beklentilerinden ama bir türlü öyle gerçek bir damat adayı üzerine olmadı konuşmalarımız annesinin babasının yanında nişanlısına sarılan elini tutan aşkım bitanem diyenlere hayret ederim ben yapamam utanırım ben hep pasif bir yapıdaydım zaten yada belki yaparım bende aşarım kendimi kocam olcak sonuçta borumu :)


neyse nerden nereye geldimm kısacası çok mutluuu ve heyecanlıyım akşam olsada eve gitsem bir an önce tanışma faslını geçsem kaynaşma faslına tanık olsamda rahatlasam :)


ilk görüşmeden çok şeymi bekliyorum ne :)

3 yorum:

  1. hadi bakalım hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederimmmm hayırlısıyla olsun bitsin bugün herşey :)

    YanıtlaSil
  3. inş umarım dilediğin gibi olur :)

    YanıtlaSil