30 Nisan 2012 Pazartesi

haftanın başı psikolojisi...

Nisan ayının son günündeyiz tamamen yazı müjdeliyor her geçen gün İzmir yazı çok sıcak geçsede ben çok özledim yazı... Denize girmeyi kavruk tene sahip olmayı beyazlar giymeyi çiçekli böcekli kıyafetler sonra tam iç açıcı  hele ki şuan ki psikolojimle buna çok ihtiyacım var bir arkadaşım daha ayrıldı işten bense hala burdayım evet gönlüme göre bir yer çıkmadı karşıma napayım hep idare etmek zorunda kaldım her girdiğim şirkette birazcık daha tecrübe adına ama sanırım daha bu yaşımda soğudum iş hayatından evde oturasım var bir ömür demek ki bu konuma da gelebiliyormuş insan çalışma hevesim kaçıyor burda ama gireli daha 6 ay oldu başka bir yere girerken sürekli iş değiştiren kısa süre çalışıp çıkan gözüyle baksınlar istemiyorum sıkıldım fazlasıyla bir umut ışığı diyorum başvurduğum yerlerden arıyorlar izin almam olanaksız ne yapacağımı bilmiyorum biraz daha sabır diyorum kendime yaz bitene kadar belki de 1 ay sabır... 

2 gün sonra istemeye geliyorlar ondanda bir gerginlik var üzerimde oysa ki çokta mutluyum tam bahar psikolojisi sanırım özgür olma isteği... şuan hapiste gibi hissediyorum hayatımda farklı bir sayfa açılacak ama ben bu iş sayfasını  kapatmadan rahat olamayacağım sanırım aşkımın desteği de büyük tabi neyse uzattım yine .. karamsarlık diz boyu bitirmem gereken işler var ay sonu ama bişey yapmadım sabahtan beri hiç istemiyorum çünkü  :s










''bu da haftabaşı psikolojisyle karışık iş hayatından soğutan patrona isyan yazısı ama az kaldı sen ve senin gibilerden kurtulacağımm :D:D''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder