27 Nisan 2012 Cuma

haftanın sonuu nakarat gibii... :):)

 pinhaninin şarkısını söylüyorum sabahtan beri ve mutlu oluyorum bu şarkıda çok.. tatile gitme etkisi yaratıyor insanın üzerinde hadi git ne çalışıyorsun bırak herşeyi git tarzı müziği insanı costuruyor valizimi hazırlayıp gidesim bahar bahar heryeri böyle gezesim var ne güzel olurduu:)



neyse bu kadar hayal yeter bu harika cuma gününde ofiste oturmak insana dokunmuyor değil ama napalım sonunda beklenen gün de geliyorr aşkımla bir ömür paylaşmak için ilk adımımızı atıyoruz haftaya beni sitemeye geliyorlar çok heyecanlıyımm utanırım ben herkesin içinde kahve dağıtıp konuşmaktan :) 
içim içime sığmıyor ki napçağımız bilemez haldeyim söz için kıyafet bakmaya başladım hatta kendi kıyafetmi çizdimi rengi modeli herşeyi belli saç modelim ayakkabım hepsi belli bi diktirmek almak kalıcak belki de bulurum hayalimdeki o elbiseyi diktirmekle uğraşmam inşallah ama hiçte karşılaşmadım baktığım sürede ve o akşam gelecekler için kafamda minik kavanozlar tasarlıyorum çok görüyorum bu ara onlardan ama kendim yapayım istiyorum hala kararsızım eğer yaparsam içine küçük çikolatalardan koymak istiyorumm renkli yada şeker mi olur hala bilemedim yada minik kurabiyeler yapabilirim belki hala kararsızım ama bizim nişanımız farklı olsun istiyorum farklı aksesuarlarda alabilirim kafam karışık şuara ne yapsam bilemedim çokta kararsız olduğum için bir türlü tamam işte bunu yapacağım diyemiyorum aklım sürekli başka birşeylere gidiyor hadi bakalım hayırlısı eğer yaparsam minik kavanozlardan burda yayınların marifetlerimi :) yada özel magnet kurabiye vs. mi yaptırsam bilemedim ya minik cam şişlerde mis kokulu çiçek kolonyaları dağıtsam bilemedm ama herşeyin çok güzel ve özel olacağını çok iyi biliyorumm mutluyumm çokk huzurluyum bahar doluyum bugünnn




''yarın sabah geç uyanacak olmanın verdiği sevinç var içimde birde aşkıma sürpriz truffle yapıcak olmanın heyecanı çünkü ilk kez yapıcam :) ''





2 yorum:

  1. merhabalaarr:)
    ne hoşş ne cici bir sayfa bu böylee:)
    mutluluğunuz daim olsun..:)
    takipçinizim ..
    bende bekliyorum sayfama,arzu ederseniz elbette..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  2. merhabalarrr :)

    çok teşekkür ederimm sizinkide öyle tam bana hitaben yapılmış gibi :)) leziz bi sayfa
    herkes mutlu olsunn
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil