3 Kasım 2012 Cumartesi

Huysuz ve Tatlı Kadın...

Fonda bu şarkıyla yazmanın da keyfi başkaymışş seviyorum bu şarkıyı hele bir de Zeki Müren den dinliyorsam çok çok ayrı yerlerdeyim belki de sevmem bana birazcık uyması bu sözün tabi :).. Bu aralar bi depresyon modundayım iyice sıkıldım evde olmaktan bana göre olan çalışmakmış ev hayatı değil ama bazen de çalışmaktan sıkıldığım anlarda oluyor bunun ikisini denge de tutabilmekmiş marifet ve sosyalliğini kısıtlamayacak bir iş hayatını olması malum bu da Türkiye de çalışma şartlarında yok... Bir gün düzelmesi umuduyla.

Kasım ayı benim ayım Bizim ayımız sevdiceğimle biz Kasım ayında tanıştık Kasım ayında aşık olduk Kasım ayında bulduk diğer yarımızı, ömrümüzü, benim için çok ayrı yeri var her ne kadar şuan dalga konusu olsada bazıları tarafından filmi, buna inanıp Kasımda Aşk Başkadır denmesi bizim için Kasım başka 2. yılımız bitecek biraz sıradan oldu ama sevdiceğime çok istediği ceketi aldım napayım çok istiyordu ama asıl sürpriz 17 Kasımda olacak o gün için belki herkesin bildiği birşey yapacağım ama sevdiceğim buna çok sveinecek diğer hediyemi erken verdim çünkü dayanamadım hemen giysin istedim :))

Tam 8 ayımız var düğünümüze ufak tefek şeyler alıyorum hala, eve boş dönmüyorum çıktığımda :) onları almak harika birşey evimize almak ikimizin yaşayacağı yuvaya almak o günler gelsin istiyorum heyecanlanıyorum :) Bu aralar biraz eski şarkılara takılmış durumdayım nostalji yapıyorum çok hoşuma gidiyor belki de karmaşık ruh halimden kaynaklanıyordur...


Bilmiyorum seyredenler varmı ama ben Zengin Kız Fakir Oğlan dizisine bayıldım çok hoşuma gidiyor bunu yanı sıra benim için ilk sıra da olan Karadayı ve Muhteşem yüzyılda geliyor tabi... Zengin Kız Fakir oğlan dizisinde bir klip yapmışlar Biricik ile Nurhan ın tanışmalarını anlatan şarkı zaten harika ve çok mutluluk verici tavsiye ederim dinlemenizi ;) Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. merhabalarr..izleyicinizim
    buda benim acizane bloğum www.gulhanmiray.blogspot.com beklerim..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalarr hoşgeldiniz öyleyse :)
    ben de ziyaretinize geliyorum ;)

    YanıtlaSil