23 Aralık 2012 Pazar

Gelinlik Kararsızlığım

 Büyük güne son 191 kala bu telaşımı da paylaşmak istedim aslında tam olarak denemeye mart nisan aylarında başlamayı düşünsemde sürekli bir kararsızlık oluyor vitrinlere bakıyorum tasarımcıların koleksiyonlarına bakıyorum derken kafam hepten karışıyor yalnız bir marka işte böyle olmalı dediğim tek marka ama İzmir de şubesi yok tüm modelleri çok güzel bana göre sade ve şık tasarımları olan bir marka pronovias diktirmeye kalksam aynısını nasıl yaparlar tanıdığım güvendiğim bir moda evi de yok maalesef bakalım ne olacak şuanlık kararsızlıklarım seçtiğim gelinlik modelleri genelde A kesim olanlar vücudumada uygun olacağını düşünüyorum eklediğim balık modellerin ise sadece üst kısmını beğendim ve vücuda oturuşunu dantel ve A kesim de kararlı gibi olsamda her an farklı bir model değiştirivercekmiş gibi hissediyorum seçimlerimi buyrun bir de siz değerlendirin seçimlerimi :))


















şimdilik bu kadar daha seçimlerimin yarısı bile olmasada bi kısmı diyebilirimm :)

Sevgilerrr
:)

8 yorum:

  1. Öncelikle Allah kolaylıklar versin diyorum. Ben de gelinlik telaşındaydım ama kararımı verdim, kuş gibi hafifledim :) Ben ilk görseldeki gelinliği beğendim, hayalindeki gelinliği bulmanı dilerim :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. aminnn teşekkür ederim :) güzel seçim olmuşş gerçekten ben de düğün tarihim yaklaşmasına yakın kesinleştiririm en azından nisandan önce kesinleşmez gibi benimm :)

    YanıtlaSil
  3. Aynı şehirde, aynı telaş içindeyiz :) Düğünün ne zaman? İzmir'de nerelerden gelinlik bakmayı düşünüyosun? Bu arada 2. ve 4. gelinlikler benim favorim, dantelli gelinliklere bayılıyorum.. Şimdiden kolay gelsin :) Bundan sonra seni takipteyim, ben de bloguma beklerim :) http://edawedding.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ayy ne güzel telaşlar içindeyiz hepimiz bende benim gbi düğün hazırlığı yapan blog arkadaşı arıyordum aynı heyecanda olan şimdi buluyorum yavaş yavaş :) hoşgeldin bloguma :) 3 Temmuz da düğünümüz sizin ne zaman ?gelinlik konusunda inan hiç fikrim yok melek moda evi varmış kemeraltında ona bakıcam ilk ve aynen dantel detayı bende çok beğeniyorum ve öyle istiyorum bakalım bende hemen geliyorum bloguna ve takipte kalıyorum hep :)
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim düğünümüz de 15 Haziran'da :) Aynı telaş içinde olan arkadaşları bulmak gerçekten çok iyi oluyor, paylaşımlarımızla birbirimize yardımcı oluruz :)

      Sil
  5. Pronovias a kesinlikle guvenebilirsin tam istedigin gibi bi gelinlik oluyor hic sikinti yapma:) bnm gbi herseyi son ana birakan biri icin de 191 gun gayet uzun bir donem hersey hallolur istedgn gbi olur ins;)
    Bn de evlilik hazirliklariyla ilgili bloguma beklerim;)
    Sevgiler
    www.prettyinpinkbride.com

    YanıtlaSil
  6. onlara güvenim tam ama istanbula gitmrm gerekecek gelinlkk için ve bu pek mümkün gözükmüyor :) umarım onlardan seçeceğim bir modeli İzmirde bir moda evi dikebilir tek duam :) evet bloguna bakıyorum ama braz sessz bir izleyicydm sanırımm :)) güzel paylaşımlar yapıyorsunnnn amin inşallah öyle olur cnm :)

    sevgilerr

    YanıtlaSil
  7. Bende 15 gün kadar önce aldım gelinliğimi dikime başlayacaklar nisanda. Relactive var çankayada biliyorsundur oraya da bakabilirsin çok güzel modeller var :)

    YanıtlaSil