6 Aralık 2012 Perşembe

Yağmura teslim olduk...

    Öyle sıcak havalar hafta sonları sahil yürüyüşleri çimlere oturmalar vs an ititbariyle bitmiş bulunmakta oysa ki sonbaharın son demlerinde de biz eğleniyorduk kışımızda geldi tamamen hava buz gibi yağmurlu şemsiye bile yeterli değil mümkünse hiç çıkmayın evden yani :) zamanla yine bir yaz özlemi sarar başlarız söylenmeye, ben yazı da kışıda seviyorum ama ikisini de çok değil yani malum İzmir yazın aşırı sıcakta bunalıyorum kışında yağmuru o soğuk keskin rüzgarları bitmiyo kat kat giyinip çıkıyorum ancak dışarı ki çoğu kişininde yaptığı gibi...
   Bu aralar çok sıradan ilerliyor hayatım 7 ay sonra evlenecek insan ben değilim sanki :) yani sıkı bir alışverişe girişmem gerekiyor diyetimi yine umursamamaya başladım ne olacak benim bu halim bilmiyorum nerde oo incecik sağlıklı bir vücuda sahip olma hayalleri incecik gelin olma hayalleri nereye gittinizzz geri gelin lütfenn kendime verdiğim sözü tutucam evet ama hala rutinindeyim hayatın evdeyim sevdiceğimi bekliyorum akşamları onunla vakit geçiriyorum ve haftasonları, nadiren arkadaşlarımla buluşuyorum, yada kitaplarla meşgulüm birde yeni yeni tarifler deniyorum tatlı tuzlu hamur işi  bu ruh halindeyken ben napmalıyımda gelin olacak kız moduna girmeliyim bilmiyorum ama şubat mart gelsin o zaman soracağım kendime :)

  Yine hafif yağan yağmur kahvem ve kitabım elimde oturduğum yerden şafak sayıyorum birde sevdiceğimle aynı evde bir ömür harika ,muhteşemmm, çook heyecanlıı Temmuz gel lütfen...


Son 209 gün !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder