21 Ocak 2013 Pazartesi

çeyizlerimm -2-

Merhabalarr :)

Şuana kadar çeyizim için aldıklarımın fotoğraflayabildiğim kadar ki kısmını yayınlamaya karar vermiştimm evett başlayabilirizz :)

                                         English Home dan aldığım porselen demliğimm görüncee baıldım aldımm :)
                                                             
                                               
           ikeadan aldığım renkli mutfak havlularım, çeyiz mağazasında görüp aldığım kırmızı sos tavam ve Denizli den aldıklarımdan biri olan masa örtüm


                            ikeadan aldığım bardaklarım 6 tane aldım bunlardan büyük ve kullanışlılar


             heybeli bardaklarımı ve şekerliğimi kipadan aldım sosluk ve tahta çatal kaşık takımını ikeadan aldım

                            çerçeveleri Konakta olan akşam pazarından aldım peçeteliğim ikeadan havlu takımım Denizli den ve mutfak önlüğümü de kardeşim almış İtalya dan yemek yapmayı çok seviyorumm  bu da Pisa Kuleli mutfak önlüğüm olarak eklendi çeyizime :) daha English Home dan bir mutfak önlüğü seti alıcam kendime oradaki takımlar harika :)

                          bu tepsiyi de tesadüfen A101 den aldım bu tarz bi parçada olsun istedim çeyizimde

              Bunların hepsini Migrostan züccaciye indirim günlerinde almıştımm aşkımla ikimize yumurtalık yağlık ve sirkeliklerr krep tavamız
 
                       Bunları da Migrostan yine aynı indirimden aldım kapaklı olan porselen tenceremiz iki kişilik kalan yemekler için ideall diğeri gri puantiyeli fırın kabımız :)


                        Bunu da praktiker de gördümm ve hemen aldım deterjan kutusuu çok tatlı bişeyy :)

                             bunlarda tantitoniden aldığım her defasında bakıp aklımın kaldığı güzel tepsilerim indirime girince hemen aldımm :)

                        bunlarıda yeni açılan bir avm den aldım tantitonide görüyordumm çok beğeniyordum daha uygun bir fiyata aldım başka bir mağazadan :)

                 çiçekli sıcak su torbamızı bugün aldım kurabiye kalıplarımızı da yine yeni açılan avm den aldım



      Şimdilik bu kadar biraz fazla görsel koydumm sanırım daha var ama onlarıda yenileri geldikçe birlikte eklerimm ayrıca harika bir haftasonu geçirdikk sevgilimle dün Celal ile Ceren' e gittik iyidi ama beklediğim kadar komik değildi Recep İvedik kadar olamazz :) bugünde biraz kemeraltı turundan sonra tarihi asansöre gittik yine oraya bayılıyorumm harika manzarayla yemek yedik fotoğraflar çekindik ve vapurla döndük tekrar haftasonu ne kadar çabuk bitiyor.. Hep haftasonu olsa keşke hep tatil olsa aşkım yanımda olsaa :))
Buda çektiğimiz bir foto diyorummm ve gidiyorummm...

Sevgilerrr :)


20 yorum:

  1. güle güle kullan,çok hoş şeyler seçmişsin ama en çok gri puantiyeli kaba ve tepsilere bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canm beğenmene sevindimm puantiyeli kap ve tepsilere bende bayılarak aldımm :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller canımm Tantitoniden ve migrostan aldıklarımız aynı :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canımm bende baktım şimdi sennde ekledklerine aynı çoğu gerçekten ne güzel :))

      Sil
  4. Hepsi çok güzel, güle güle kullan :)

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Ben de bi ara İkea'ya gitmeyi düşünüyorum, çok güzel şeyler oluyor orda da. Hepsi harika, güle güle kullanman dileği ile :)

    YanıtlaSil
  6. 27 Ocak'a kadar gitmelisin o zaman birçok üründe indirim var tabi tarihini yanlış hatırlamıyorumdr inşallah çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel ben çok beğendim aldıklarını özellikle demlik,tepsi ve kalıplarına bayıldım :)
    Hürrem kahve yanı bardakları da çok hoş bende aldım kısa süre önce :)
    Çok mutlu günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canım ne güzel aynı şeylerin bi çok insan tarafından beğenilmesi :)

      aminn hepimiz mutlu günlerde kullanalımm inşallahh :)

      Sil
  8. ben geldim nasılsın canım.
    oh maşallah bir ömür mutluluklar:)
    iyiki bana gelmişsin:)
    gene beklerim güzel sohbetinle:)

    YanıtlaSil
  9. hoşgelddiiiinnn :)
    iyiym sen nasılsınn ?
    çook teşekkür ederm canımm aminn hepmz mutlu olalımm
    ben hep gelirimmm :)

    YanıtlaSil
  10. ne şirin şeyler, bende renkli mutfak eşyalarını çok severim, güzel günlerde kullanman dileğiyle :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. çokk teşekkür ederimm sağol :)

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten hepsi çok güzeller, güle güle kullanın.
    Yeni bir şeyler almak insanı çok mutlu ediyor dimi? :) hele çeyiz alışverişi çok keyiflidir. Mutluluklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  13. çok teşekkür ederim beğenmize sevindimm :) gerçekten öyle her aldığım şeyde bununla şunları yaparız diye hayal ediyorum mutlulula onları kullancağımız günlerin gelmesini bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
  14. ayy cupcake çaydanlık :D
    ben bu cupcakein çay fincanlarını ve pasta tabaklarını aldım. çaydanlık bitmişti alamamıştım. demek sen almışsın onu :))
    şaka maka çok eğlenceli bir zaman çeyiz alışverişi zamanları ben de yavaş yavaş başladım ordan biliyorum.

    YanıtlaSil
  15. bende pasta tabaklarını arıyorum onların :)) bulurum umarımm :) evet insanın sevdiğiyle yaşayacağı bi eve yeni eşyalar almak harikaa gerçekten :)

    YanıtlaSil
  16. hepsi birbirinden güzel.güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederm canım :)

      Sil