30 Ocak 2013 Çarşamba

Yeni bir iş!

    Evet sonunda çabalrım karşılık buldu ve 1 Şubatta işe başlıyorumm iyimi yapıyorum tam düğünüm üstü bilemedim ama çok yoğun olcam daha şimdiden zor günler bekliyor beni istediğim bir alanda çalışacağım için seviniyorum ama henüz büyüyen bir şirket olduğu için çok mesai kalındığını söylediler ve ben bunu bile bile kabul ettim evrak hazırlama derdine düştüm hakkımda hayırlısı ne diyim işin içine girmeden bilinmez dimi ama, zorluklarla zirveye ulaşılır diyorum kendimi avutuyorum kimbilir ne zaman yazarım birtek pazar günüm olacak of çok karamsar konuştum galiba hep böyle oluyorum yeni ortam fobim var benimm bana şans dileyin departmanımda aynı oda içinde 12 kişi olacağız  çekiniyorum biraz daa çeyiz alışverişilerimi her gördüğümü alarak da devam ediyorum edicem paylaşmaya çalışıcam sizlerleee :)) şimdilik gidiyorumm! ''iş ortamım harika, alışıyorum, güzel gidiyorr'' diye yazacağım günlerde gelir inşallahh :)

Sevgiler....


19 yorum:

  1. Hayırlı olsun :) Umarım her şey istediğin gibi olur...Güzel insanlar çıkar karşına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim umarım dediğin gibi olur ancak cevaplayabildm kusurabakma :)

      Sil
  2. Canım hayırlı olsun yeni işin, umarım iş ortamın harika olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim geç cevapladım kusurabakma olurmuu mim içinde ayrıca teşekkrlerr :)

      Sil
  3. Merhaba canım,
    Liebster Blog Ödülü etkinliği kapsamında seni mimledim, sorulara cevap vermek istersen linke gelmen yeterli :)

    http://edawedding.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-odulu-ve-ilk-mim.html

    YanıtlaSil
  4. hayırlısı olsun canım yeni işin :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni işin hayırlı olsun, hem evlilik hem yeni iş, 2013 senin yılın olsun inşallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür edermm evet yeni başangıçlar oluyor hayatımda iinşallh güzel olurr :)

      Sil
  6. Hayırlı olsun takibe aldım selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamm çok teşekkür ederimmm hoşgeldnzz :)

      Sil
  7. Ne kadar çok izmiri bloggermışız biz buralarda :) gördükçe şaşırıyorum hep. Yeni işin hayırlı olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt İzmirli İzmirliyi bulurmuş hemenn :) çook teşekkr ederimm :)

      Sil
  8. Bu yıl senin için çok güzel başlamış dilerim hepte öyle geçer Yeni işin hayırlı olsun ve en önemlisi yuvanda mutluluklar dilerim Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkürr ederimmm aminnnn hepimizin mutlu yuvaları olsun inşallahh sevgilerr

      Sil
  9. yeni işiniz hayırlı olsun düğün hazırlıklarınıza da Allah kolaylık verir inşallah :) http://cookiemonster3420.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canım çokk teşekkür ederimm hoşgeldn bloguma :)

      Sil
  10. haylirli olsun ve allah yardimcin olsun cnm cok sevindim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil