10 Şubat 2013 Pazar

Birazcık geciken ilkk mim :)

İlk mimim sevgili arkadaşım Eda dan biraz geç yazıyorum kusurabakmasın diyorum ve çok teşekkür ediyorum kendisine :)


Liebster Projesi Award Ödülü isimli çok güzel bir etkinlik var, bu etkinlikte biri size ödül veriyor, yani sizi mimliyor ve siz de size yönelttiği 11 tane mim sorusu yanıtlayarak ve kuralları yerine getirerek ödülü hak etmiş oluyorsunuz. Sorularımıza geçebilirizz ...


1. Burcunuz nedir? 
7 Mayıs 1989 doğumlu bir boğa burcuyumm çoğu özelliğini taşıdığımı düşünüyorumm ne kadar gezmeyi çok sevsemde çokta evcimenim en önemli özelliğimdir.
2.En sevdiğiniz yemek nedir ?
 Mantıya bayılırımm, tüm makarnalara bayılırım ve yaprak sarması en sevdiklerimdir.
3. En sevdiğiniz renk nedir ?
Ben pembe hastasıyım blog adımdan da anlaşıldığı üzere ama diğer renklerinde hakkını yemem tabi hepsini severim biraz biraz
.4. En sevdiğin ve sevmediğin makyaj malzemen hangisidir ?
Göz altı kapatıcım ve allığım en sevdiklerim sevmediğim yok sanırım :)
5. En sevdiğiniz oje hangisidir ? 
Vazgeçilmezim kırmızı ojem ve pembe tonları ojelerimdir
6. İlk makyaj malzemeniz neydi ?
Şeffaf rimelim ve yine şeffaf dudak parlatıcım
7. Okumayı çok sevdiğin kitap türü var mı ?
Fantastik ve romantik
8. Etkisinde kaldığın bir kitap veya film var mı ?
Kitap: Elif ŞAFAK - AşkFilm: Avatar
 9. Keşke bitmeseydi dediğin bir dizi var mı ?
Aşk-ı Memnu tabiki
 10. Blog açmak nereden aklına geldi ?
Bir şeyler yazmayı seviyorum hayatımın içinden yazılar, şiirlerim vs vardı benim ve uzuzn süredir yazmıyordum tekrar yazmaya başlamak için blog yazmak istedim şuan evlilik hazırlığı içindeyim onla ilgili yaptıklarımı yazmaya çalışıyorum dönem dönem değişecektir bu :)
 11. Bloglarda okumayı en çok sevdiğin tarz nedir ?
Evlilik hazırlığı, yemek ile ilgili bloglar :)

Bu soruları cevapladıktan sonra sizde istediğiniz arkadaşlarınızı mimleyin ve onların sayfasına yorum yaparak haber verin :)
Katılmak isterse benim mimlediğim arkadaşım :)
iklim mutlu


sevgilerr...

2 yorum:

  1. bu mim iyi oldu canim biraz daha yakindan tanimis oldum yeni bir takipcin olarak :)sende evlilik hazirliklarindasi benim gibi allah kolaylik versin:)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. evett canım Temmuzda evleniyorum birbirimize bu süreçte destek olalım hep tekrar hoşgeldin bloguma :)

    YanıtlaSil