22 Şubat 2013 Cuma

Çeyizlerim -3-


    Uzun zamandır aldıklarımı paylaşamıyorm burda görselleri eklemek zor oluyor ama yüklediğim bir kaç tanesini paylaşacağım :) bayağı oldu Karaca Home dan bornoz seti almıştım, onu almadan önce Taç ın bambu serisinden aldım bu kadar kötü olamazdı gerçekten yüzüğüm takıldı ve ip ip arasından uzuyordu havlunun ve o kadar ince ki ertesi gün geri iade ettik annemle ve Karaca Home un bambu olmayan aile setlerinden aldık ve inanın çok daha kaliteli ve daha kalın eğer ki bornoz seti almak istiyorsanız kesinlikle Taç bambu serisinden uzak durun derim :) öncelikle aldığım aile setini paylaşayım :)

               

Bunu da kahvaltı takımıma uyduğu için Karaca home dan aldım 


                                Zeytinlik olarak kullanacağım bu kaseyi de Karaca home dan aldım
 

         Heybeli çay bardağı takımım için çay tabağı eksiğim vardı bunu da görünce hoşuma gitti aldım :) bu dönemde insanın çay tabağı bile hoşuna gidiyo alt tarafı oval bi çay tabağı yani :)


               Büyük olanı yemek tuzluğu olarak kullanıcam diğerleride yine tuzluk biberlik serime eklendi :)

       Bu da fırın kabıymış ama ben bunu görünce aklıma tereyağlık olarak kullanmak geldi o hevesle aldım çok hoşuma gitti belki 4 -5 tane daha alıp fırın kabı olarak kullanırım ama şimdilik kendisi tereyağlığım :)


                                     Bu bıçağımıda Şok tan aldım rengine desenine vuruldum :)




                                   Sevdiceğimle shot bardağımız yoktu bunlarıda Migrostan aldık :)



Dahası var ama henüz yüklemedim bilgisayara en kısa zamanda onlarıda paylaşıcam bugünlerde beyaz eşyalarımızı da tamamlıycaz Profiloyu tercih ettik bakalım sürekli araştırma halindeyiz hem uygun hem uzun ömürlü olarak ama o kadar çok baktık ki inanın elektronikten nefret edicem sanırım çeyizimin elektronik kısmı çok sarmadı beni diğer detayları almak ev tekstili porselen cam vs eşyalarımız dekorlarımız seçmek halılara bakmak perdelere bakmak hele ki gelinlik kınalık modelleri için günlerce gezerim sesimi çıkarmam ama elektronik alışverişi beni sarmadı :)

Bu arada kalan gün 131 son 4 ayy yaşasınnnn az kaldıı :)


Sevgilerrr :)

11 yorum:

  1. Bornoz seti çok güzelmiş, diğerleri de öyle. Hepsini güzel günlerde güle güle kullanmanız dileğiyle :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm bornoz setimi bende çok beğenerek aldımm sağoll cnm :)

      Sil
  2. Şafak yakın Sevgili Vildan, :)) dilerim mutlu mesut şekilde kullanırsınız ev cicilerinizi.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 300lerden 131 e düştük yaklaştı sanki yaklaştıkçada geçmiyo gibi çok teşekkür ederimm aminn

      sevgiler...

      Sil
  3. maşallah kuzuma güle güle kullanırsın inşallah.
    yüzün hep gülsün hep mutlu ol tamam kuzum:)))
    evlenince hiç bir şeyi sorun yapma
    eşinle mutlu olmaya bak eksikleri tatlı dille söyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm aminn hepimiz mutlu olalım inşallahh o günler bi gelsin hiç sorun yaparmıyımm :)

      Sil
  4. hepsi birbirinden güzel canım :)
    Bornoz takımına bayıldım ve o çay tabaklarından ben de aldım çeyizime farklı bir çizgisi var diil mi :)

    YanıtlaSil
  5. sağol canım evet bornoz takımımdan ve bambu olmamasından hiç pişman değilim :)
    çay tabakları gerçekten çok şeker oval yumurta şekli gibi ya ondan sevimli duruyolar sıradan durmuyolar ayrıca bi çay tabağı kendinden bu kadar bahsedildiğini duysa duygulanır ağlardı :))) çok teşekkür ederimm

    YanıtlaSil
  6. oy oy oyyy :)
    ne güzeller bunlar
    ne güzel heycanlar bunlarr :)

    hepsini güle güle iyi günlerde kullan inş..

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim sağolunn :)

    YanıtlaSil
  8. merhabalar ne güzel ciciler almışsın,allah ağız yadıyla kullanmak nasip eder inşallah :)
    banada beklerim,evlenince tarifler denemek isteyeceksin biliyorum bende bol miktarda var :)
    görüşmek dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil