27 Şubat 2013 Çarşamba

Kaz Tüyümü !!!!!

      Evet tesadüfen karşılaştığım bir videoyu izleticem sizlerede zaten hayvanlara aşırı düşkün olan ben bu vahşete nasıl göz yumulur nasıl desteklenir anlam veremiyorum herzaman kürklerden hakiki deri eşyalardan kaz tüyünden yapılmış ve daha birçok hayvanın katledilerek yapılmış olduğu ürünlerden herşeyden uzak durmaya çalıştım asla kıyamadığımız canlarımızın bu vahşet içinde elde ettikleri ürünleri almamalıyız bence! kaz tüyü veya kuş tüyü diye satılan yorganlar yastıklar 500-1000 TL arası değişirken belki de uygun olanı yada daha pahalı olanı vardır hiç bir fikrim yok ama sizlerede önerim uzak durup almamanız , bu insanlar ki insan bile diyemiyorum bu vahşeti yapanlara artık bu işten para kazanmasınlar herkesin kaz tüyü eşya gösterişleri için hayvanlarımız bu vahşeti yaşamamalılar bizim görevimiz onları korumak sadece acımasızca katledilip ürünlerinden almak değil lütfen duyarlı olalım ve videoya bir göz atalım ben çok utandım çok üzüldüm çok sinirlendim bunlar insan olamaz !!! aynı şekilde ölmeye mahkumlar bence !!!!!!! Allahım çok büyük ve çok sabırlı elbet hesabı sorulur !!!









8 yorum:

  1. Dün haberlerde izledim bunu, çok üzüldüm gerçekten :(

    YanıtlaSil
  2. üzülmeyecek gibi değil ki canım :(

    YanıtlaSil
  3. Aynı hissiyatlar içerisindeyim Vildancım, bu konuya değindiğin için teşekkür ederim herkes bilmeli, duyarlı olmalı.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten herkes bilmeli duyarlı olmalı hayvanları sevmeyenler en azından kendilerini onların yerine koymalı öyle anlamaya çalışmalı çektikleri acıları acımasızlığı yorumun ve desteğin için ben teşekkür ederimmm
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. bnde bugün haberdar oldum bu vahşetten :(

    YanıtlaSil
  6. evet canım çok kötü gerçekten :(

    YanıtlaSil