12 Şubat 2013 Salı

Kuaför sorunu !

Bu bir yardım çığlığıdırrrrrrrr :(


      Arkadaşlarım ben hala düğün ve kına gecesi için kuaför bulamadım nişanda gittiğim yer çok sıradan bir kuaför olmasına rağmen çok uçuk bir fiyat istedi oraya gitmek istemiyorum son çarem gidicem ama daha iyi bir yer bakıyorum düğün gecesi kendimi iyi hissetmemin bir yoluda saçımdan ve makyajımdan geçiyor şuana kadar kuaför deneyimlerim hep hüsranla sonuçlandı o yüzden bu endişem, nereye gitçeğime karar veremiyorum çevremden çok net bilgi de alamıyorum İzmir de oturan ya da burdaki kuaförler konusunda bilgi sahibi olan varmı kuaförünü netleştirmiş olanlar bir yardım edin bana da Key Kuaför güzel diyorlar ama hiç deneyen yok Han Kuaför var birde oda aynı şekilde kimi güzel diyor kimi hoşnut değil bir kaç forum sitesinde araştırdım ama sonuç çıkaramadım hem uygun fiyat olsun istiyorum hem de güzel olsun yada yeter ki güzel olsun da diyorum kafam çok karışık birde makyaj porselenmi olmalı sizce düğünümüz temmuzda ya da normal bir makyajmı yapılmalıı ki ??

Okuyan varsa bana bir yardımm ediverinn :)

Sevgilerr ...





24 yorum:

  1. Canım öncelikle şöyle bir soru sormam gerek nerede oturuyorsun? Ben gaziemir de oturuyorum. Sana Suat kuaförü tevsiye edebilirm. Çok iyi bir kuafördür, fiyatları da gayet iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çiğlideym canım ama güzel olduktan sonra problem dfeğil tam olarak nerede suat kuaför ?

      Sil
  2. canım ben Bucada oturuyorum Jale'yi tavsiye ederim tam cadde kenarında sürekli ordan çıkan gelinleri görüyorum ve gelinliğinden önce hep saçı makyajı dikkatimi çekiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım buca daha yakın sayılır peki Buca da nerede Jale kuaför canım ?

      Sil
  3. Canım Suat Gaziemir'de. Buca daha yakın düşer aslında, Suatta iyidir ama ben nişan saçımı ona yaptırmıştım baya beğenildi, arkadaşlarım falan yaptırabilirmiyiz diye aradılar, bence önceden çiğlide oturuyordum, yonca kuaföre sakın gitme aklında bulunsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım yoncayı görmedm ama daha görmeden eledim :) çiğli de peki zümrüt kuaförü duydunmu hiç nasıl bi yerdr ?

      Sil
    2. Hiç duymadım canım ama orada oturan arkadaşlarım var hala istersen sorabilirim. Onların mutlaka vardır oralarda gittikleri biyer.

      Sil
    3. canım sana zahmet olmayacaksa lütfen sorarmısın bu çok iyi gelicek gerçekten çünkü biz burda 2 yıldır oturuyoruz bilmiyorum pek çiğlideki kuaförleri ayy çok mutlu oldum şimdi çok sağol :)

      Sil
    4. Canım benim ne olur kusura bakma böyle geç cevap atıyorum. Ben sorup sana haber vereceğim :)

      Sil
    5. tamam canım hiç sorun değill ben bekliyorum haberinii :)

      Sil
  4. Keske bende yardımcı olabilseydim, aramıza İstanbul girmiş :( Umarım istediğin gibi rahat edebileceğin bir yer bulursun
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım söylemen yeter umarım bulurum çıldırcam yoksa gitçem hiç gtmediğim mahallenin köhne kuaförüne :)

      Sil
  5. yardim etmek isterdim canim ama izmirde hic tanidigim ve tavsiye edebielcegim bir yer yok.fakat fiyat konusunda acayip hemen hemen bir cok yerde hep ayni ve malesef cok yüksek.Sirf gelin basi ve makyaji olunca kac mislisini ödetiyorlar :( ben bile sirf sac ve makyaj icin ankarada 600 tl verecegim dügün makyaji ve saci icin :(

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle en düşük 600 tl den başlıyor 750 tl, 1200 tl ,1000 tl hep böyle ama bir arkadaşım Zümrüt Kuaför diye bir yer önerdi oraya gttk düğün için 200 tl saç makyaj manikür pedikür, 100 tl de kına gecesi için saç makyaj yne aynı manikür pedikür olcak ama ben güvenemiyorum nişanda yaptırdığım yere gtmek hiç istemiyorum napçam bilmiyorum :( Allah yardımcımız olsun valla zor ve güzel şeyler hepsi

      Sil
  6. öncelikle bloğunu bulmam çok güzel bir tesadüf oldu. bende izmir'deyim ve senin gibi yaza düğün hazırlıkları yapıyorum :) Bu durumda bloglar çok yararlı oluyor hemde aynı yerdeysen nereden kına yada düğün malzemesi bulunması konusunda da oldukça yararlı :) Ben Key kuaförle anlaştım yakınlarım gidiyor ve çook memnunlar provaları çok iyi o gün düğün gününde nasıl olacaksan o şekilde hazır oluyorsun düğün gününe endişe kalmıyor kötü mü olacak diye :) 4 farklı saç ve 2 ayrı makyaj yapılıyor istediğini seçiyorsun ben inşallah çok memnun kalacağımı düşünüyorum. umarım yararlı olmuştur canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım evlilik hazırlığı yapan arkadaşlar çok blogger da bunları paylaşanlar vs bu çok yardımcı oluyo gerçekten alışverişler için destek için çevremizde bize destek olanlarda var aynı anda aynı telaşı yaşayanlar gelin olacak olanlar anlar ancak birbirini istekleri heyecanıı :) Key i duydum ama senden de duymam iyi oldu çok teşekkür ederimm :)

      Sil
    2. rica ederim canım umarım her şeyi sorunsuz hallederiz :)

      Sil
  7. Kuaför olayları biraz şans meselesi bence.Mesela aynı kuaförden çıkan biri çok kötü biri inanılmaz güzel iki gelin saçı görmüşlüğüm var.Bu nedenle stres yapma derim ben..Sen mutlu ol gerisi boş:) Bu arada bloggerda yeniyim herkese selamlar, blogumada beklerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki doğru söylüyorsun şans bir bakıma hepsi ama yne de işi bilenlere gerçekten memnun kalınanları da tercih etmek önemli canım sağol yorumun için hoşgeldin ozamnn :))

      Sil
  8. canım hatay renkli durağında professionel kuaför var
    ben nişan düğün kınagecemde oraya gittim harika bence
    biz nezaman özel birgün olsa oraya gidiyoruz tavsiye ederim
    makyajını ayşeye yaptır gidersen harikadır bu konuda

    YanıtlaSil
  9. taman canım bunuda ekledim listeme çok teşekkür ederimm çok sağoll :)

    YanıtlaSil
  10. Vildancım Alsancak Gül Sokak da Nasyonel Kuaför Orhan Çetiner var,Ege Park ta da salonları var sana yakın gelebilir, kendisi gelin başında isim yapmış birisi,ben de orada yaptıracağım saçımı fiyatları biraz yüksek gelebilir ama aklında bulunsun derim aşağıdaki linkte bi kaç foto var..

    http://www.nasyonelkuafor.com/index.php?s=7&i=10

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim canım fiyatları nasıl peki ege parktakini görmüştüm evet

    YanıtlaSil
  12. merhaba key kuaförün gelinbaşı fiyatları nedir bilen varsa bana yardımcı olabilirmi ?

    YanıtlaSil