19 Şubat 2013 Salı

Zayıflayamıyorum :(

      Evet aynen öyle zayıflayamıyorum arkadaşlar denemediğim şey kalmadı şuan karatay diyetine uymaya çalışıyorum kitabını okudum gayette mantıklı bir diyet fakat ben ekmeği pat diye çıkarınca hayatımdan benim tansiyonum düşüyo ceviz fındık fıstık yiyorum ama ekmek yemeyince doymuyo gibi hissediyorum ve artık gelinlik bakmaya başlamamız lazım arasıra bakıyoruz ama bu halimle denemek istemiyorum kına gecemde balık model düşünüyorum ve kalçalarım şuan buna müsait değil sizinde böyle sorunlarınız varmı, zayıflamaya çalışanlarınız varmı bana da uyguladıklarınızı söylermisinizz ben çalışma hayatına başlayınca 5-6 kilo aldım ve devamı da yine aynı şekilde geldi gayet 63 64 kg normal ölçülerde bir insandım tabi boyuma göre öyle diyolardı 1,5 ayda en az 6 kg vermem lazım benim ayrıca bana göre de 8 kilo fazlam var  ve ben  nasıl ilk olarak 6 kilo vereceğimi bilmiyorumm lahana suyu içtim bi akşam bütün gece tuvaletten çıkamadım ne berbatmışş :) evde yapabildiğim kadar spor yapıyorum ama olmuyooo ben neyi nerde yanlış yapıyorum kii :( bana bi yol gösterinn noluurr arkadaşlarımm, spor salonları da en az 3 ay üyelik istiyo ben 3 ay gidemem ki sıkılırım ne zaman yürüyüş kararı alsam yağmur yağıyo güzel İzmirime :) tamam bunu çok kafaya taktım geçen yazdan beri birazda salladım düğün zamanı veririm diye ee noldu veremedim işte nisanda kesin gelinlik seçilmesi lazım ve benim sadece nisana kadar zamanım var ve bazı yerler içiin nisan geç bile off şişirdim kafanızı ama varmı önerilerinizz ?

                        Tek isteğim gelinliğimin içinde böyle zarif gözükebilmek...




Sevgilerr..


24 yorum:

  1. sabahları aç karnına
    kahvaltıdan yarım saat önce 1tatlı kaşığı çörekotu ye çok faydalıymış zayıflayanlardan duydum arkasındanda 1 fincan ılık su..
    çok şişman değilmşsin kilo verirsin sıkılma
    buarada ilk defa senden duydum 3ay zorunlu sporu
    bende şimdi başlıcam öyle zaman şartu yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım maalesef çevremdekilern hepsi 3 ylık 1 aylık üyelk kabul etmiyolar sinir oldum bende 2-3 yere sordum sen izmirdemisn nerede başlıyorsun ? o dediğini de uygulamaya çalışçam

      Sil
    2. ben gaziemirdeyim canım burda biryer var bana yakın sanırım oraya başlıcam gidip konuştum aylık 80
      sen nerdesin?
      birde şu kelime doğrulamayı kaldırsan çoook ii olcak
      kabul etmio boyna yeniden yazıorum
      ama bıkmadım inatla yazıcam;))

      Sil
    3. aylık ücreti iyimiş ben çiğlideyim canım 3 aylık 300-350 tl burdaki bi kaç yer öyle aylık üyelkleri yokmuş gttğin yern bayilikleri varmı adı ne ? tmm dur bakıyorum o kelime doğrulamaya hemen :))

      Sil
    4. bende 20 yaşındayım üniversite de okuyorum ve aşırı kiloluyum zayıflamak için çaylar ilaçlar aldım işe yaramadı ekmek makarna da çok yemiyorum basen sorunum fazla bu yüzden okula dahi gitmek istemiyorum

      Sil
  2. benim senden çok daha falzam,haziranda da düğünüm var...resmen şu anki en büyük sorunuma değinmişsin.Umarım gönlüne göre olursun gelinliğinin içinde canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle benim için de çok büyük bi sorun haline geldi hiç rahat değilim normalde böyle kilolu değildim neredeyse 10 kg yakın fazladayım şuan ve en azından 6 kg vermem lazım gelinliğim için :( umarım canım sağoll

      Sil
  3. Bence vücuduna zarar verecek şeylerden kaçınmalısın (lahana suyu mesela :(
    Benim sana tavsiyem mutlaka günde 2,5 litre su tüket, inan çok faydasını göreceksin (şuanda da öyle yapıyorsan zaten iyi yapıyorsun :)
    Bir de eğer gün içinde abur cubur yiyorsan (bisküvi, çikolata cips vb.) onlardan tam anlamıyla uzak dur en azından 1 ay boyunca bunu dene fark edecek hissedeceksin :)
    Umarım istediğin kiloya ulaşırsın, kolay gelsin
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 lt yakın içiyorum canım bir toparlanma var 73,3 kg dan 72,5 düştüm hemen hemen 1 kg a yakın ama 72 den aşağı inemedm ona deli oluyorum evet çikolata var maalesef hayatımda tam çıkardım dyorum yine alıyorum markete gidince ama yemicem artık emeklerim boşa gidiyo resmen, sağol canım ama hakim olcam kendme.

      Sil
  4. Ekmeği bırakınca kötü oluyormuşsun ama ekmek, makarna, abur cubur olayına bir süre ara vermen gerekir bana göre ve yürüyüş baya işe yarıyor. Havalar da ısınır artık yavaştan, yürüyüş olayına başlayabilirsin gibi, ne dersin? Her şey gönlünce olsun tatlım.

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım karatay dyetinde ekmek kesnlkle yok çıkarmaya çalışıyorum hayatımdan makarna delisiyim ama yemiyorum artık ekmek bazen akşam yemeklerinde arıyorum ama az yiyorum işte veremiyorum diye deliriyorum yürüyüşe başlıcam inşallah yağmurlar izin verrse :) yne başlıyolar :)

      Sil
  5. Canım ben diyetisyenle verdim 3 ayda 10 kilo kadar:) bence diyetisyene başla biran önce 1 ayda 5-6 kilo verebilirsin, tek başına bu iş zor maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım diyetsyen de araştırıcam inşallah etkili olurr :)

      Sil
  6. canım ben de üniversite dönemimde 13 kilo kadar verdim bir yıl içinde ama akşam 5'ten sonra yemek yemedim hep 5'e kadar yemiştim bi de bol su içtim tabi :) kilon normal bence biraz kalçalı olmak güzeldir kendimden biliyorumm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erken yemek yemeninde etkilerini duymuştum canım evet kalçalı olmak güzel de benmkler fazla büyük sanırım :) balık etekli kınalık giymeicem böyle gderse :) ve bol su içmeye çalışıyorum çok teşekkür edermm :)

      Sil
  7. Canım benim kerdeşiminde kilo problemi vardı. Diyetisyene götürdük. Ben başkalarının diyet listelerini pek tavsiye etmem ama onun listesi o kadar mantıklı ve sağlıklı ki ayda 4 kilo vermişti o bu listeye uyarak. İstersen onu yollayabilirim sana. bana gmailden msj at istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım atıyorum hemen çok sağoll :)

      Sil
  8. Canım benimde bu hafta sonu nişanım var ve çok zayıf oldugumdan içime boş beden giyinicem :) bide boyle oldugunu düşünsene benim düğün de 28 nisan ben o zamana kadar kilo almaya çalışıyorum :)

    bence biraz kilolu olmak çok problem olmamalı, birde boyle çok zayıf olmakta var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru canım sende haklısın zayıf olmak da dert çok kilolu olmakta en iyisi normal ölçülerde ben sonradan kilo aldığım için şuan eski halime dönmek istiyorum sadece sağlık açısından da bende polikistik over var kilo vermen gerekkiyor dedi doktorum normale dönmesi için bazı sorunlarımın yani tek iseğim eski kiloya dönmek hem iyi hssedicem hem daha sağlıklı olucam inşallah sende istediğin kiloda olrsunn

      Sil
  9. ben de aynı dertten muzdaribim.pko bende de var. ama abur cubura da dayanamıyorum.su aralar dıkkat etmeye basladım.ınsallah verırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecikmeler çok oluyomu sende de benm şu ara braz düzeldi gbi yakında kontrole gtçem yne doğum kontrol hapını kullan dedi ama bıraktm sen kullanıyomusun canım ? inşallah verrz :)

      Sil
    2. Doktor kontorlü altındayım.Henüz evlilik olmadığı için rahatım.Ama doktor kilo verirsem sorunun yüzde 80 düzeleceğini söyledi.
      Takip et beni, verelim inşallah :)

      Sil
  10. Uff hep kilo sorunu, hep aynı sorun.Allah kolaylık versin Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eevett aynen çoğu kişinin sorunu aynı aminnn

      Sil