6 Mart 2013 Çarşamba

Çeyizlerim -3-

  Uzun zamandır aldıklarımı paylaşmadım benim şimdiden gerginliğim başladı bile yapılması gereken şeyler var ve hala yapılması beklenen şeyler sanki hiç bitmeyecekmiş gibi herşey üstüme üstüme geliyo off bian önce herşey halledilsin istiyorum haliyle sorunlar oluyo ve bu süreç beni yoruyo aileler işin içine girince gerçekten zormuş ama sabır diyorum susuyorum bazen ama zormuş ya gerçekten sadece sevgilim olsaydı ya sadece sevdiğimle beraber başka sorunlar olmadan off offf !! neyse geçeyim aldıklarıma inşallah bitecek hepsi zamanla :)


              aldıklarım dedim ama bu paylaştıklarım aslında çoğunu annem almış zamanında koymuş kenara kutuları açtık baktık neler var neler yok bissürü şey almış hepsinin fotosunu haliyle çekemedim yıkamaya tekrar çıkardığımızda çekip paylaşırım annem cam eşyalarla doldurdu evimi resmenn heleki aldığı havluları görseniz şimdi havlu alamıyorum resmen kızıyo bana bissürü var diye ama suç benim değil ki insan bekler almaz o kadar dimi of napalım yine kaçamak kaçamak alıyorum o havluları da sonra paylaşırım şaka falan ama iyi ki almış yoksa sıfırdan herşeyi almaya kalkmak zorr yetişemez insan yahuu :)

bunları annem almış kaselerim :)


          bunları ben fuar zamanı aldım Hatay Antakyaya ait olduğunu söyledi amca bişeyden yapıyomuş ama ne olduğunu hatırlamıyorum yaklaşık 80 yaşlarındaydı kıyamam bunları benden sonra yapan yok diyince aldım duygulandım nerde kullancağımı bilmiyorum ama daha çok banyo gibi :)  içindeki magneti de kardeşim İtalyaya gittiğinde almış daha bunun kocamanlarıda var onları fotoğraf çekimimde kullanıcam onlar içinde ayrı bir paylaşım yaparımm :)


      bunlarıda karışık marketlerden aldım ekmek poşetim yumurta dilimleyicim pizza kesme bıçağım nihalem :) ve oturma odamız için çerçevelerim :)


                               bunu da sevgiliyle aldık bayıldık heryerde var ama napalım güzell :)


                             bu küçük borcamım annem almışş oda dağınık etraf çeyizler kutulanıyodu malum kusura bakmayın :)


               bunlarıda İkea dan aldık sevdicekle ama önceden aldığımız için oturma odama kırmızı olan uymuyo napçam bilemedim :)


                        bu oval şeklindeki büyük borcamıda yine annem almışş çokta iyi yapmış :)


                      bunlarıda annem  almışş ve ben bayıldımm bunlara :) tuzluk biberilk kendileri arkadaki kardeşimm :))


                   bunu da annem almış kocamann bi salata kasesi napçaksam bukadarını neyse iyi yapmışş :))


                                                                   bu karafı ben aldım :
                                                  


                   bu salata tabğını da yine annem almış yalnız bunda pek iyi yapmamış görselliği yok ki bunun :)


           bunlarda pasta servis tabaklarım porselen olmasını isterdim ama napalım annem düşünmüş almış :)


                                             bunlarıda ben aldım kahve yanı su bardaklarım



                                           bu da yuvarlak ortaboy borcamım bunuda annem almış:)



                                    bunu ben aldım rengine vuruldum ahliyle biraz minik ama lebet bulunur kullanılcak yer sanırım Bim den 3,50 tl gibi bişeydi çok ucuzdu :)


şimdilik bu kadar aslında daha o kadar çok var ki yine paylaışırım bu ara zor geliyo biraz hızlandırdık bazı şeyleri 3 ay 26 gün kaldı :)) geçsin artık yaaaa offf bide ben hala zayıflayamıyorum metabolizmam durmuş durumda lahana suyunu bile içtim ama yok hepsi karatay diyeti yüzünden o diyet beni söylemesi ayıp kabız yaptı zaten zorlanıyodum hepten yapamıyorum bu yüzden de çok sinrliyim kilo veremiyorum napçam bilmiyorum diyetisyen buucam bitane bakalım :( bana şans dilyin ben balık etli bir gelin olmak istemiyorumm :( kiloya çok takmış durumdayım haftasonları bile kaçamak yapmamama rağmen sadece yarım kilo verdm bumu yanii off bu konuda çok dertliyim nolcak bilmiyorm gelinlği bu yüzden erteliyorum nisan sonuna kadar zaman verdm kendme umarım zayıflarım nerdeyse oturup ağlıycam cidden çok can sıkıcı bbi durumm neyse sıktımm yinee :(


sevgilerrr

18 yorum:

  1. kuzum ben diyetisyene giiyorum.sana iyetisyenimin bana ilk veridği listeyi veriyim dene maem, sıkma canını.ben bu iyetle 1 aya 5 kilo vermiştim, öperim
    sabah: 1 dilim uno denge light ekmek
    30 gr peynir 1 yumurta
    ara öğün: 2 meyve
    öğle: 120 gr beyaz et yaa 100 gr kırmızı et
    1 dilim uno denge light ekmek
    yağsız salata
    ara öğün: 2 meyve
    akşam: 1 tabak sebze yemeği
    1 kase yoğurt
    1 dilim uno denge light ekmek

    YanıtlaSil
  2. sağol canımm not aldım bunu çok teşekkürlerr inşallah işime yarar metabolizmamı çökerttm en sonunda :)

    YanıtlaSil
  3. canım benim de düğünüme 3 ay iki hafta gibi bir süre kaldı aynı zamanlarda olcak :) hepsi çok güzel çeyizlerinin mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım yakınmış gerçekten arası sizin ki bizden önce sanırım :) yaklaşıyo tarih aminn çokk teşekkür ederimm

      Sil
  4. Hepsi çok güzel, annecin ne güzel düşünmüş almış. Zevkler uymuyo bazen 2 kuşak arasında ama olsun, Allah onları başımızdan eksik etmesin İnşallah.

    Kilo için de sana tek önerim stres yapma, stres bütün kötülüklerin anası. Son 1 yılda bunu öğrendim :(

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım amin inşallahh , evet bazen niye aldın ben seçseydim diyorum ama iyi kide almış hepsini ayrıca koşturmak zor olurdu canım stres yapmamaya çalışıorum ama ynede zaman daraldıkça elimde olmuyo :(

      Sil
  5. Mutfak eşyalarına bayılıyorum :)Bloğunu takibe aldım canım.Bana da beklerim İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerlee ilgili paylaşım yapıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayılıyorum mutfak eşyalarına ve mutfakta vakit geçirmeye :) bende geliyorum öyleyse:)

      Sil
  6. Anneye bak yahu :)
    Maşallah, hepdini güle güle kullan canım..
    Kabızlık için yeşil çayla birlikte kuru incir ye. Çok güzel metabolizmayı çalıştırıyor.
    İnşallah faydasını görürsün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canımm çok teşekkürler :)
      denicem canım dediğini yarın ilk iş yeşil çay almak :)
      inşallah görürüm çünkü lahana suyu bile etki etmiyo artık :s

      Sil
    2. Yani ben sabahları kahvaltıda bazen akşamları bir su bardağı yeşil çayla iki tane kuru incir yiyorum.Çok şükür şimdiye kadar hiç bir problem yaşamadım.

      Sil
  7. İzmirli bir blogger daha bulduğum için çok mutluyum:) Ne güzel heycanlar bunlar. ben de yeni evliyim böyle yazılar okudukça 10 ay öncesine gidiyorum. Heycanlı stresli mutlu telaşlı günlere.. Evlendikten sonra şuanda önemsediğin bir çok şeyi fazla önemsemeyeceksin inanki. Oyüzden stress yapma ve tadını çıkar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok mutlu oldumm :) evet çok güzel herşey bu telaşlar içinde olmak harika ama stresimi de atamıyorum 3,5 ay kaldı ve hepten karıştım bazı olumsuzluklar insanı bunaltsada bu dönemde iyice, sevdiğimle bir ömüre beraber adım atacağımı düşündükçe kendmi rahatlatıyorum boşveremeye çalışıyorum diyeyim :)

      Sil
  8. Tatlı heyecanlar allah daim etsin,
    Bana da beklerim ;
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett aminn teşekkr ederimm :)

      Sil
  9. seni mimledim canım haberin olsun, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yeni gördm resmen arasıra bakıyorum ama hep gözümden kaçmışş :) yoğun bir hafta geçirdm affola en kısa sürede yanıtayacağımmm :) teşekkür ederimmm çooookkk

      Sil
  10. Hersey duzelecektir. Sen alttan almaya calis herseyi. Cunku ben de ayni durumu yasadim seni cok iyi anliyorum

    YanıtlaSil