25 Mart 2013 Pazartesi

Çeyizlerimm -4-

Merhabalarr :)
Uzun zamandır yazamadım yine o kadar yoğun haftalar geçirdikki hastalıktı alışverişti kardeşimin gelmesi vs. hepsi karıştı ama neyse ki geldim burdayım beni bekleyen bir mim de var ama bir sonrakinde hemen cevaplıycaam hhepsinii :) biz nerdeyse küçük eşyaları ev tekstili züccaciye beyaz eşya tüm alışverişleri yaptık  nerdeyse bişey kalmadı ama ben hiç birini yayınlayamadığım için tabi yavaş yavaş paylaşmaya çalışıcam şükür ki istediklerimden aldım hep, çoğunu bulabildimm ve hala gelinlik denemelerine başlamadım ve ve  hala zayıflayamadım :( bende kilo direnci varmış polikistik over olduğu için ve çok yoğun spor ve diyetle ancak kilo verirmişim bakalım nolcak neyse geçtim bunu bu durum moralimi bozamaz çünkü sevgilimlee nerdeyse çoğu eşyalarımz hazır herşey güzel yolundaa birde 3 ay geçse süper olcakk :))


                      Bunu fincancılar çarşsından aldık salonumuz için koltuklarımızn rengine uyuyor diye bana kalırsa gereksiz ben farklı şeyler düşünüyordum ama annem sağolsun aldık ama yine de güzel duracağını düşünüyorumm :)


                                        Bu 2 kişilik havlu takımlarını da annem almış özdilekten :)

                                   Bu örtüleri English Home dan aldım oturma odamız için çok güzellerr :)

                                 Yastık kılıfımız da yine English Home dan belki takımını yaparız bunun :)



                                        Servis setlerimizide yine English Homedan aldık :)




  araya sıkıştırmadan edemiycemm ben battaniye ördüğümden bahsetmişmiydim bilmiyorum ama anneannemin yardımlarıyla bitirdik şimdi kareleri birleştiriyorumm sevgilimle güzel kış gecelerinde TV izlerken film izlerken kullanıcazz inşallahhh



                     Mutfak havlumuzuda yine bir AVM den aldımm kuzuları çok severimmm hatta bütün hayvanları çoookk severim ben :)





                                                Mumlarımız İkeadan oturma odamız için :)  



                 Bu mumlarıda kına gecemde masamızın üstüne koyucaz tamamıyla kırmızı bir gece olacakkk inşallahh :)

                         Bu çorapların hepsini Kipanın indirim günlerinden aldım terliğimide çok hoşuma gittiler ve çok uygun bir fiyata geldi hepsii :)
 


                       Bununda sepetini çiçeklerle doldurup oturma odamıza koyacağızz :) daha büyüğünü düşünmüştüm hep ama buda hoşuma gitti :)




         Ve bu harika kokulu parfümde sevdiceğimin aldığı gelin parfümüm duş jeli, vücut losyonuda olan setini seçtim o büyük günde bunları kullanıcam tavsiye ederim çiçek ve şekerimsi bir kokusu var Beyonce Heat :)



Bu da sevgilime benim aldığım parfüm biz parfümlerimizide tamamladık :)
ve ve son olarak buda ön tarafına bayıldığım gelinlik modeli hep dantel hayal ettim bir model yoktu kafamda ama bunu görünce önü böyle olmalı diyorum ama nasıll ten renginde bir tülün üstüne işlenmiş ve haliyle ben yaz gelini olarak öyle giyemem ama sorcam artık nasıl yapılabilirr diye şimdilik bu kadar daha fincancılar çarşısı alışverişimide paylaşıcam inşallah en kısa süredee :)



Sevgilerimlee :)


16 yorum:

  1. Canım benim hepsini güle güle kullan çok güzel her biri, güle güle kullan, gelinliği çok beğendim ben hem önünü hem arkasın :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım çok sağoll bende gelinliğe bayıldım işte bu dedim gördüğümde ama bunu nasıl askılı hale getircekler bilemedim yada straples poff dert oldu içime temmuzda da öyle giyilmezki dimii :)))

    YanıtlaSil
  3. Canım geçmiş olsun :(
    Aldıklarının hepsini güzel günlerde sağlıkla kullanın inşallah hepsi çok güzel, alışverişinizin büyük bir kısmını bitirmiş olmanız ne güzel darısı başıma :)
    Gelinliğe de bayıldım sırt dekoltesi de çok yerinde, önden görünüşü de harika sadece kollarını iptal ederek bu gelinliğin aynısını yapabilirler bence
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım büyük bir kısmı bitti evet bi ev yerleştiğinde eve göre alınacaklar var artık halı perde gibi diğerleride düğüne haırlık artık gelinlik damatlık vs :) bende gelinliğe bayıldım inşallah yapabilirler bakalım nisanda başlıcam bakmaya :)

      Sil
  4. Gelinliğe basyıldım ben de. Çok hoş zarif gözüküyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm :) bende bayıldım

      Sil
  5. Hazırlıkların neredeyse tamamlanmış ne güzel, gelinliği de aldın mı bir rahat nefes alırsın artık. Ben de beyaz eşya bakıyorum bu ara, beyaz eşya araştırmalarını yazdığın bir post bekliyorum, mümkünse en hızlısından ;)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım evet nerdeyse tamamız buzdolabı hariç diğer beyaz eşyalarda tamam budolabını araştıryoruzz karar veremedk ben hepsini profilo aldım hem uygun hem dayanıklı çevremde kullanan çok en kısa zamanda yazıcam bununla ilgili teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Bende de polikistik over vardı. Stresli bir dönemdeysen ki evlilik nedeniyle öyle olmalı, hormonlar sapıtıyor. Sana doktorun ne ilaç verdi bilmiyorum ama ben doktor tavsiyesiyle yaklaşık 1,5 yıl belli aralıklarla doğum kontrol hapı kullandım ama pek bir işe yaramadı. Sonra anne tavsiyesiyle soğan suyu kürünü denedim ve hooop her şey yoluna girdi. Ben, faydasını gördüğüm için bilgi vermek istedim. Bünyeden bünyeye fark ediyordur, yani bende işe yarayan sende yaramayabilir ama sadece bir tavsiye. İnternette nasıl yapılacağı ile ilgili pek çok bilgi var, istersen bana da maille ulaşabilirsin. mesinkaleminden@gmail.com

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım aynen bende doğum kontrol hapı kullandım 1 yıla yakın ama benim vücudumu mahvetti o ilaç aşırı kilo aldım ve resmen göğüslerim büyüdü benim kullandığım dönemde sıkıntı yok düzenliyidi bırakınca yine düzenszdi adetim soğan kürünü duydum hatta dün yine farklı bir şekilde bir deneyeni duydum 3-4 yıldır şikayeti olmadığını söyledi sen nasıl uyguladn mail atıyorum hemen :)

      Sil
  7. ne kadar güzel şeyler almışsın canım güle güle kullan :) gelinlğide bayıldıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımmm :)

      Sil
  8. Hepsi birbirinden güzel canım. Güle güle kullan inşallah.
    Battaniyenin son halini de bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canımm tamam bitirince paylaşırım tamamınıı ama çok ilgilenemiyorum şu ara da çeyizime yetiştircem inşallah :D annem kızıyo dik artık hepsini diye

      Sil
  9. canimmmm gelinligii cok begendimm inanki cok zarif bir gelinlikkk

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  10. Canımm gelinliğine bayıldım bu gelinliği daha önce de görmüştüm. Sen nereden denk geldin bilmiyorum ama "Veluz Reyez" isminde Filipinli bir tasarımcının gelinliği. Belki denk gelmişsindir kendi bloğu da var. harika gelinlikler tasarlamış. Ve ben de yine aynı tasarımcının farklı bir gelinliğini diktiricem inşallah :)

    YanıtlaSil