2 Nisan 2013 Salı

Balayı oteli kararsızlığımız

      Biz hala rezervasyon yaptıramadık çünkü karar veremiyoruz dün jolly tura baktık konuştuk hiç hayalimdeki gibi değil ben öyle süper lüks ultra herşey dahil otelleri sevmiyorum biraz romantik huzurlu sakin olan o kadar zamanın stresini rahat atabileceğin sevdiceğimle harika vakitler geçirebileceğim butik huzurlu böyle bembeyaz olan duvarlarından pembe mor çiçekleri sarkan oteller apartlar vs...
   Şimdi diyeceksiniz ki Çeşme Alaçatıda böyle dolu yer var, Bodrum da da dolu var ama biz Çeşme düşünmüyoruz çünkü zaten İzmirdeyiz istediğimiz an gideriz hayalimiz Bodrum ama bulamıyoruz baktığımız bir sürü otel var elbet ilk başta
  

  Voyage Torba Private oda kahvaltı çalışan güzel bir otel biraz pahalı ama sakin bi yerde fakat istediğimz tarihte uygun oda yokmuş izin süreleri malum tarih değiştiremiyoruz bunu eledik maalesef ...

bundan sonra en çok baktığım yine oda kahvaltı çalışan Manastır Hotel Bodrum Merkezde ama yine de bir türlü tamam hadi bu olsun diyemiyorum merkezin çok kalabalık olduğu söyleniyor ve ben Bodrum a en son 12 yaşında gittiğim için şuan ki durumu kestiremiyorum merkez nasıl olur bilemiyorum ama  sizce merkez seçersek pişman olurmuyuz, yoksa Bodrum un tadını bu şekilde de çıkarabilirmiyiz herkes çok kalabalık diyor kafam karıştı artık sıkıldım bakmaktan hemen Manastır Hotelin görsellerini paylaşıyorumm :)













Biz kararsızız dönüp dolaşıp tek baktığğımız otel bu acaba bulabilirmiyiz umuduyla sürekli bakıyoruz fakat  geç kalıyoruz...


Sevgiler...



28 yorum:

  1. resimler bir harika bayıldım ben gerçek mi bunlar :) ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok güzel gözüküyorlar :)

      Sil
  2. cANIM Biz gecen hafta rezarvasyonumuzu yaptirdik.Malesef fiyatlar haddindan fazla pahali ama biz turla degilde otelleri arayip pazarlik yaptik :) bizde balayi icin temmuzda bodrumdayiz.Benim sana tavsiyem voyageyi kacirmayin sIK SIK arayin inanki yer bulursunuz bos yoksada suan :) bizde orayi tercih ettik cünki suan en temiz en iyi otellerden birisi ikinci secenek olarakda isil club diyorum hic düsünmeden ben sahsen orayi cok begendim.Ücüncü oalrakda rixos derim :) hic pisman olmuycaksiniz.Manastiri ben hic begenmemisdim inanki paraya degmez ismi bile bana itici geliyor kilise gibi ne o öyle :)ama seni cok iyi anliyorum gercekdende zor ve malesef 1.4 itibariyle zam geldi yine :((((

    Mein Blog/Blogum



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz çok geç kaldık hep artıyo artık fiyatlar voyageyi çok istedik ama ets den jolly den baktık dolu dediler o tarihte tamam oteli aramayı deniycez sağol canım bu fikrin için manastır benimde içime sinmiyo bi tamam diyemiyorum başka da bulamadık manzarası güel olan acentalara gidince isteklermzi söylememize rağmen en pahalı en kalabalık kocaman otelleri söylüyorlar maalesef söylediklerinin hepsne bakıcam sağol canım :)

      Sil
  3. Açıkçası Voyage daha güzel görünüyor ama yer yoksa yapacak bir şey yok. Diğer otel de güzel. Merkez mi konusunda yardımcı olamayacağım çünkü Bodrum' a yolum hiç düşmedi.

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. voyage yi bende çok istedim arayıp tekrar şansımızı deniycez diğer otel pek içime sinmiyo bi türlü canım merkezde dye

      Sil
  4. Bodrum bence kalabalık ve haddinden fazla gürültülü bir yer canımm merkez sıkıntı olabılır sessiz sakin bir yer istiyorsunuz sonuçta. Ama şu da bir gerçek Bodrum tatil için harika bir yer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merkezi için öyle diyorlar evet canım ama turgutreis tam istediğimiz gibi yer orda otel bulamadık içimize sinen bakalım napçaz :)

      Sil
  5. Bizde daha karar veremedik ama ksımet olursa karedenizde olacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karadenizde çok güzel bi yer canım eminim çok güzel geçecektir

      Sil
  6. Ben ikinci oteli sevmedim sanki küçük gibi geldi,biraz daha bak istersen canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz küçük evet ama çok büyük otellere de pek bakamıyorum çok kalabalık istemiyoruz sakin otel istiyoruz daha çokta ondan ama yine de bu otel içimize sinmiyo canım

      Sil
  7. canım hayırlısı olsun demek lazım en başta
    balayı için bencede bodrum fazlasıyla kalabalık
    cıvıl cıvıl bir yer
    biz kıbrısta yapmıştık balayımızı
    malpasta çok memnun kaldık fiyatlar uygun
    otel süper ve yemekleri harikaydı
    otelde zaten herşey var
    sana bir seçenek olsun die anlatıyorum şuan bunları
    tekrardan hayırlısı olsunn.;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet acnım kalabalık ama hayalimiz Bodrum işte en sakin bi yeri bulmaya çalışıyoruz ki Turgutreise yöneldik şimdi bakalım bulabilcekmiyiz ve kıbrıs inan oraya gitmek istemiyorum sevdiceğim askerliğini orda yaptı zor bi süreçti kıbrıs bizde pek iyi bi etki bırakmadı oraya görmek istediğimizden emin değilim teşekkür ederim tabi ki hayırlısı :)

      Sil
  8. canımm sorma aynı dert bizde de var biz Kıbrıs düşünüyoruz o yüzden Kıbrıstaki otellerden tercih zorluğu yaşıyoruz şuanda dediğin gibi İzmirde olduğumuz için Çeşme Bodrum Kuşadası sürekli gittiğimiz yerler o yüzden ben de Kıbrıs olsun istedim Merit ve Cratos arasında kaldık biz bir de Savoy Ottoman var osmanlı tarzında döşenmiş her yeri o da aklımı çeldi. Onlara bir bak istersen bu ay içinde karar vermemiz lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bu ay karar vermemiz aım çünkü güzel yerler doluyor maalesef Kıbrıs düşünmüyoruz şuan teşekkürler yine de bakıcam dediğin yerlere osmanlı tarzında dendiğinde bi dönüp bakmak lazım dimi :)

      Sil
  9. Canım ya bizde karar veremedik hala :( fotoğraftaki yerlere bende baktım düğüne de az kaldı ama hala tam karar veremedik böyle giderse evimizde geçireceğiz heralde :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zor bişey karar vermek bigün tamam diyorum sevgilim burası iyi yarın arayalım görüşelim sonra bişey oluyo ordan ay şusu varmış diyip vazgeçiyoruz böyle bir kararsızlık olamaz cidden evde geçircez bu gidişle ve fiyatlar inanılmaz uçmuş geç kaldık sanırım çok :))

      Sil
  10. İlk fotoğrafı gördüm sesli bir şekilde tepkim aynen şu oldu:"Vaayyy, çook güzel" :) Gönlünüze göre bir yer bulursunuz inşallah, içinize siner ve gittiğinizde iyi ki de burayı seçmişiz dersiniz.. Ne evliyim ne de evlilik arifesindeyim, evli olmamanın bir çok zararı var. 1.si blogger arkadaşlarına fikir veremiyorsun bu tür durumlarda:) Artık evleneyim istiyorum da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o harika bir otel canım inşallah öyle bi yer olur ama çok kararsızız biz. Sende umarım gönlüne göre bir eş bulursun bu heyecan evlilik telaşı çok başlaymış çok mutluluk verici :)

      Sil
  11. Canım merhaba, ben Eda. Belki hatırlarsın es wedding blogunun sahibi :) Bazı nedenlerden dolayı blogumu kapatmak zorunda kaldım ne yazık ki :( ama evlilik bloglarını takip etmekten vazgeçmedim :) Ben Bodrumlu olduğum için yardımcı olabilirim belki sormak istediğin bişey olursa :)Turgutreis'te Gardens of Babylon, Aegean Dream Resort ve La Blanche Resort & Spa öneriririm. Ama butik otel olsun diyosan tavsiyem Grand Yazici olur. Bu arada sana Kaş'ı da önerebilirim biz oraya gidiyoruz otelimiz de Olea Nova bi bak istersen :)

    YanıtlaSil
  12. evet canım hatırlamammı merak etmiştim seni Özlem e bile sordum valla doğrudur Turgutreise çok baktık hep ordan istedk ama bütçemizi zorlayan oteller vardı kefalukayı çok beğendik yasmin resortu çok beğendk butik otelden vazgeçtm artık. Sen paylaştığında bakmıştım ben o otelede çok beğendm ama gidiş geliş zor olur dye dşündük. Yalıkavak nasıl ordaki Golden Age Hotel nasıl peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın yasmin ve kefaluka çok güzeldir ama biraz pahalı olabilir :)Yalıkavak da çok güzel bir yer canım, ama bahsettiğin oteli tam bilmiyorum ne yazık ki.. Eğer balayında kesin Bodrum'a gitcekseniz Karaincir ve Metereloji'ye gidip denize girmenizi ve tekne turu yapıp güzel koylarımızı görmenizi kesinlikle tavsiye ederim :)Ayrıca size yeme içme bar falan anlamında da birçok mekan önerebilirim Bodrum'a gitceğiniz kesinleşirse :)

      Sil
  13. fotolardaki otel cok guzelmiş.
    banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  14. evet çok güzeller gerçekten :)

    YanıtlaSil
  15. Eğer sakin ve sessiz bi ortam istiyorsan sana marmariside öneririm.ben marmaris bozburunda Denizkızı pansiyona gitmiştim çok memnun kalmıştım kafa dinlemek için mükemmel bi mekan ... internetten bi araştır istersen...bi arkadaşımada balayı için tavsiye etmiştim oda gidip çok beğenmişti :)

    YanıtlaSil
  16. Balayında nereye gitmeye karar vermeden önce nasıl bir balayı istediğinize karar vermelisiniz. Son zamanların en gözde balayı tercihleri MaldivlerKoh SamuiBali ve Seyşeller ve Mauritius çok özel balayı adalardır. Sessiz, sakin, huzurlu sadece dinlenmek için bir balayı tatili istiyorsanız Maldivler tüm isteklere rahatlıkla cevap verecektir. Dünyada çok moda olan Türkiye’de de yeni tanınmaya başlayan Tayland’ın Samui adası da çok şık sıradışı lüks restaurantlar ve oteller bulunmaktadır. Samui adasında gezilip görülecek yerler ve katılabileceğiniz günü birlik turlar oldukça fazladır. En iyi balayı destinasyonları hakkında balayı Uzmanı ve Seyahat danışmanlarımızdan bilgi alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  17. canım resimler bir harika. ama fikirlerine yurtdışınıda eklemeni tavsiye ederim. biz balayımızı Jamaika'da geçirmiştik ve anladığım kadarıyla seninde geçirmek istediğin balayı bu tarzda. biz eşimle çok memnun kaldık, inşallah bir gün tekrar gideriz. aklıma geldikçe özlüyorum. :( https://www.entas.com.tr/tour/221-james-bond-golden-eye-villa-balayi.html burda linki var, bakabilirsin. Hayırlı olsun bu arada, çok ama çok mutlu olursunuz inşallah :)

    YanıtlaSil