1 Nisan 2013 Pazartesi

Çeyizlerim 7645403698979789968 :D

  Evet yakında bu başlığı gerçeken atıyor olmaktan korkuyorum :D  şaka şaka bu kadar olamaz yani ama sıyırmış durumdayım her gördüğümü almaya başladım yine ihtiyaç dışında ne kadar ilgimi çeken şey varsa alıyorum küçücük bişey bile olsa bugün yine küçük bir alışveriiş yaptık aslında bir çok eksiğimiz tamamlandı demiştim yayınlayamasamda henüz öyle sayılı şeyler var onuda evimizi tutunca halledicez ama ben kendime engel olamıyorum önceden kıyafet konusunu abartıyordum şimdi de gelinim ya evlencem ya çeyiz olayını abartmaya başladım evimizdeki küçük oda doldu kıpırdıcak yer yok ve annemlerin odasındaki 10-11 kutu eşya var daha onlar çıkçak yıkancak güzelce paketlencek yoğun günler bizi bekliyor mayıs sonuna kadar halletmelyz ki hairanda ev yerleştirme olcak çeyizlerim gitçek falan ayy düşündükçe heyecanlanıyorum neyse ben aldıklarımı paylaşmaya devam ediyim bari :) ,

Bu arada başlamadan belirteyim fotoları puzzle ın üstünde çekmişim hızlıca hepsini aldığım zaman çekmiştim ve bir çoğunu zaten toplu aldık o yüden kusurabakmayın onu ordan almak hiç aklıma gelmedi biracık dağınık duruyo :)

                                    Metro AVM den aldığımız sevimli yumurtalıklarımızz :)



          Ben ütümü de aldım hemde hiç hesapta yokken girdik aldık ve çıktık hiç araştırma yapmamıştım bununla ilgili satıcı memnun kalcağımızı söyledi ama umarım öyle olur  :)



                                                      Mutfak için aldığım sabunluğum :)


            Tavamı migrostan indirimden almıştım yarı yarıya düşmüştü çay bardaklarımda Metro AVM den yine günlük kullanım için kutuları çok ilginç hiç böylesini görmemiştim :)

          Bu tatlı şeyleri de Migrostan aldım ne için kullancağımı bilmiyorum dondurmaık olarak tasarlanmış ama farklı amaçlada kullanılır belkii büyüklerinden de alıcam takım olcak :)


                               Kaşıklığımıızı da fincancılar çarşısına gittiğimizde aldık :)



                            Bir cevi hastası olarak ceviz kıracağımı bile aldık :) ve havanım


                               Bu damacanalardan istiyodum aldım yanındaki de patates ezicim :)



                                        Rendem ve merdanem :)) ayrıca oklavamıda aldım fotosunu çekmemişim


                                             Ekmek sepetim :)


                                          Cam saklama kaplarımda Fincancılar çarşısından :)

                                        Günlük yemek takımlarımızda fincancılardan :)


            Gümüş çay setlerinden hiç hoşlanmadığım için böyle takım aldım ve 12 ye tamamladım çokta hoş ve güzeller :)

                                        Saklama kaplarım :)


                                     Böyle bir kahvalılığın çok işime yarayacağını düşündüm ve aldım :)


                                           Güzel fincanlarımız :)


           Kovamız bile hazır :) takım yaptık böyle leğen çamaşır sepeti vileda seti süprüge vs hepsini aldık ama hepsini paylaşmak tuhaf olur dye düşündüm  :)


                                          pasta standımız  :)


                                       Günlük kullancağımız şekerliğimiz :)



                    Bu güzel runner ı da mutfağımız için aldım masa örtüsü almayacağım ve böyle değişik runnerlar kullanıcam :)


                                 Madame Coco dan aldığımız yorganımız :)
 

                                    Madame Coco dan aldığım güzel havlumuz :)



                                      Bu büyük makyaj çantasını da sevgilim aldı Rossmann dan :)

                                         Bamboo yemek kaşığı setimiz


                                    Bunlarda mutfağımın sevimlileri :)


                                          Bunlarıda bugün aldık sevgilimle çiçekli herşeye takığım bu ara :)

               Bu mutfak havlularımda çok sevdiğim bi ablamın hediyesi elleriyle işlemiş çevresini

 

                           Bu da yine ablamın hediyesi velsoft battaniye almak istiyordum tek kişilk
almama gerek kalmadı :)







Sevgilerimlee :)

13 yorum:

  1. maşallah canımm toplu bir çeyiz alışverişi olmuş :)) hepsi çok güzel sağlıkla ve mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım evet öyle yaptık çoğunu aynı gün aldık çok teşekür ederim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan tatlım.

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullan canım, madame coco ürünleri göründüğü kadar kaliteli değil haberin olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım teşekkürler , alıyoruz ama kullanmaya halliyle fırsat olmuyo bakalım temmuzdan sonra görcez :)

      Sil
  4. Ben de ceyiz alisverisimin buyuk kismini fincancilardan yaptim daha hesapli oldu gercekten. Kemeraltindaki züccaciyecileri de tavsiye ederim. Bayaği cesit oluyor. Gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım daha hesaplı oldu gerçekten iyi ki ordan almışım herkese öneriyorum ama nerdeyse çoğuna girdk çıktık mağazalrın öylelikle uygun olanını seçtik kemeraltınada bakmıştım evet çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Hangisine yorum yapsam şaşırdım doğrusu :)) Hepsini güzel günlerde kullan canım :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. sağol canım bi kerede paylaşıyım aradan çıksın dedim işte teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  7. cok güzelmis canim hepside.Inanki cok imreniyorum ceyiz hazirliyan gelinleri :) bende ufakdan ufakdan basladim malum pek fazlada alamiyorum cünki tr getirmesi zor olacak

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim canım sende haklısın tabi zor olcak getirmek Türkiyeye gelince alırsın sende nolcak bianda hepsini alınca daha zevkli oluyo :)

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan, çok güzel hepsi:)

    YanıtlaSil