21 Nisan 2013 Pazar

Hazırlıklara devamm :)

Merhabalarr :)

       Birşey paylaşamadığımın farkındayım ama o kadar yoğun günler geçirmeye başladık ki boş olan zamanlarımızda sürekli dışardayız bi eksik giderme telaşı çeyiz için alınacaklar bitti şimdi sıra gelinlik kınalık damatlık ve evde,  birde gelin damat için alışverişlerimiz kaldı ama şükür ki dün gelinliğimi seçtim hep kolu dantel bi model baktım fazlalıklarımı kapatmak için ama kafamızdaki model denediklerimin yanında pasif kaldı yine hayalimdeki dantel ve eteği düz kuyruklu bir gelinlikti ve istediğim oldu çokta içime sindi bi an önce provaya gitmek için can atıyorumm bi an önce 3 Temmuz olsun ve giyeyim gelinliğimii  heyecanlıyımm çok gelecek günlerde gelinliğimin bazı detaylarını paylaşırımm :)
      Ve kınalık diye tabir ettiğim kabarık elbisem hep kırmızı istedim onu da prenses model düşündüm denedim bi kaç model ama kırmızı üzerimde o kadar da iyi durmadı bende mercan rengi denedim esmer olduğum daha çok yakıştığı söylendi ve inanın benim kırmızıdan daha çok içime sindi insanın fikirleri üzerine giyince değişiyo söylerlerdi hep ama yaşayınca doğru diyorsun... Onu da mecbur diktiriyoruz 40 beden bir gelin olarak :( neyseki yinede bu kadar üzüldüğüme değmedi çünkü beni rahatsız eden bir görüntü oluşmadı ayna karşısında yakıştığını gördüm şişman gelin olmayacağım yani çünkü belimi çok inca gösterdi kalıbı,  bindallıyıda önümüzdeki günlerde seçicem belki de hint kıyafetlerinden seçerim bi kaç model var kafamda hatta biri buu tam olarak hint kıyafetimi bilmiyorum ama çok hoş gözüküyor benim gibi sadeci biri bile bunu seçiyosa artık gerisini siz düşünün :D fikirlerim ne kadar değişmiş

kına gecesi için bazı yapmak istediklerim vardı onlarada başlamalıyım artık dün eksik malzemelerimide aldım ben kına el mumunu kendim yapmak istiyorum yalnız hep düşünmüyoda değilim insanlar halay çekerken bunu nasıl tutacaklar vs diye çünkü çevremde hiç böyle yapan olmadı nette sizlerin sayesinde görüyorum ama uygulama yok çevremde ama yine de yapıcam :D nişanım için küçük kavanozlardan almıştım ama kaldı kişi sayısı çoğalınca vazgeçtim ve 30 tane kavanozun içine yaş kına koyup mumu batırıp çevresini dore rengi ve kırmızı tülle süslemeyi düşünüyorum güzel bişey çıkacak ortaya hemde insanlara yakmaları için hazır kına olacak mantıklı geldi hoşuma gitii sizce nasıl ? :)




kavanozları önce kalın dore kurdeleyle sarıp sıcak silikonla yapıştırıcam kırmızı tülle ardından sarıp dore küçük kurdele ile bağlayıp ve hazır aldığım kurdele şeklinde süsleride yapıştırıcam çok eğlenceli olcak birde yapmaya başlayabilsem bu aralar annemin önceden aldığı yaptıığı herşeyi çıkardık yıkadık ütüledik hazırlıyoruz yavaş yavaş çeyize ondan başka bişeye vakit bulamıyorum kardeşimde yakınımda değil okulundan dolayı ve öyle herşeyime koşacak dediğim arkadaşım sayılı 1-2 tane onunda biri çalışıyo biri uzak oturuyo hep gelemiyo :( yalnız yalnız yapmaya çalışıyoz anneannem sağolsun o da yardım ediyo 3 kişi halletmeye çalışıyoruz Allah herkese kolaylıklar versin zor ve güzel şeyler gerçekten....

Bu karmaşa içinde inat ettim runner diktim mutfağıma annem terziye veririz boşver desede elimde diktim ben onunda son hali bu ve yanına kırmızı keçeden amerikan servis ve  bardak altlığı yaptım ama daha tam sülemelleri bitmedi sade halleri bunlar runnerımın uçlarını dikip püskül takıcam oda bitecek... 

 bu arada bu mumları hazır aldım kına gecemizde masamızı süsleyecek :) 


         zamanında bu kumaşlar annemin çeyizinde olan raf örtüleriymiş bende değerlendirmek istedim :)



                        bu dikilmiş hali uçlarını sivri yapıp dikince ve püskül takınca güzel olacak :)


amerikan servislerin fotosunu çekmemişim bitince koyarım artıkk :)



Şimdilik hoşçakalın bu güzel havayıda değerlendirmek lazım piknik yolu gözüktü bize :))

Sevgilerimlee :)

  'Son 71 gün '

V&G
:)





17 yorum:

  1. Canım kolaylıklar diliyorum sana. Bunlar güzel telaşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canımm evet öyleler gerçekten :)

      Sil
  2. En yogun doneme girmissin. Kendi dugunumu hatirliyorum ne hizli gunlerdi. Kavanozda kina cok orjinal merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen en hızlı günler sabah çıkıp akşam geç saatte alışverişten dönmeler başladı artık :)) ama hepsi çok büyük zevk bitirince paylaşırım bende hemen :))

      Sil
  3. Okurken yoruldum, seni tahmin edebiliyorum. Ben de strese girdim, gayet rahatım ben diye :) Her şey gönlünce olur umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım inşallah çok sağol herşey hallolur yeterki güzellik sağlık olsun :)

      Sil
  4. Canım allah kolaylık versin bu arada bana kuaför sormuştun ya biraz geç oldu ama çiğlide çay mahallesi camii varmış büyük camide diyolarmış, cennet kuaför varmış o güzelmiş canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok sağol, olsu geç olsun güç olması demişler ben kına için bi görüşeym orayla düğün için ayarlamıştm çünkü çok sağol ilgin için bi araştırıp bulayım :)

      Sil
  5. canim sende neler neler hazirlamissin cok emek veriyorsun hersey istedigin gibi olur ins :) cok begendim hazirliklarini bende hergün yeni birseyler cikarip yapiyorum :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok yaratıcı olmasamda aklıma geleni uygulamaya çalışıyorum özeniyorum el emeğim olsun istiyorum çoğu şeyin çok teşekkür ederim senin yaptıkların yanında benm ki ne ki :)

      Sil
  6. merhaba, bak bak doyamadım çeyizlerine, her detayla ne güzel uğraşmışsın, elinden de geliyor ne güzel, takibe alıyorum seni, kolaylıklar:))

    YanıtlaSil
  7. merhaba çok teşekkürler içimden geliyo evimiz içn yoksa böyle şeylerle normalde ilgilenmezdm ama insan sevdiğiyle yaşayacağı bir yuva için üretken oluyo bazen :)

    YanıtlaSil
  8. canım niye sildin yazını kime ne ya
    allah başlarına vermemişte bilmiyorlar tabi
    keşke silmeseydin kötü yorumlarıda yayınlamasaydın
    yanımda olanlar olsun olmayanlarda sussun deseydin koca bir başlık atıp
    bak çok üzüldüm şimdi bunu çekmeyen bilemez
    ve gerçektende insanı delirtecek kadar sinir bozucu bir dert
    ben bile bloğumda paylaştım biraz bu konudaki düşüncemi isim vermeden
    bu blog senin evin kimse karışamaz evini değiştirceğine kapını kapat
    yani yazını silceğine kötü yorumları sil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşadıklarımın üstüne bana destek olmayan yorumlar görmek çok daha kırıcı oldu inan çok hassas dönemdeyim kötü kararlar almaktan korkar oldum üstüne sanki haksızmışım gibi yorumlar yıpratıyo daha da canım çok haklısın yorumları denetlemediğim için böyle oldu ama onlarada kötü bişey demek istemiyorum insan yaşamadan karşısındakini anlayamaz delirtmek ne kelime insanı öldürür bu o kadar kabul et kabul et sonra tepene çıksınlar :(

      Sil
  9. Yaptığın her şey çok çok güzel :) Valla okulu bırakıp evlenesim geldi :P Bu arada ben de yeni katıldım aranıza beklerim :) dusunceleringucuadina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar PembeSokak,
    Sana ulaşmaya çalışıyorum ama mail adresini bulamadım. Rica etsem bana gizem@dugun.com adresinden ulaşabilir misin?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar şimdi mail attım sana sevgiler...

      Sil