13 Mayıs 2013 Pazartesi

Biz evimizi tuttukk !!

Tam olarak 50 günümüz kaldı bizim, yavaştan işlerimiz tamamlanma yolunda herşey heyecanlı gidiyor cumartesi günü evimizi temizleyeceğiz ve bir sonrak, cumartesi de isteğimiz üzerine mobilyalarımız gelecek mobilyalarımız gelmeden perdelerimizi seçicez ölçüleri aldık ama alcağımız yerin de gelip görmesi gerekiyor o yüzden önümüzdeki hafta yoğun olacak bizim için yarında gelinlik provam varr çok heyecanlıyımm kıştan beri bitiremediğim battaniyemi sonunda el birliğiyle bitirdikk çok çok güzel olduu :)

 bunlarda keçeden yaptığım bardak altlıklarım çevresini lacivertle dikiyomuş gibi geçtim güzel olcaklar başka nasıl süslerim acaba fikirleriniz varsa alabilirmm :)



amerikan servislerimide kestim tepsiyle ölçüp onlarında kenarlarını lacivert iple süslücem ama buna belki farklı işlerde yapabilirim yalnız zor oluyo iğne keçeden kolay geçmiyo basit olur dye düşünmüştüm ama değilmiş yani :)


bunlarda hol için avizelerimizzz :))
 

çeyizlerim koca odayı doldurdu daha orda olmayanlarda var başka odalardada kocaman kutular var tabi üstlerini beyazla kaplıcam çeyizlerim gitmeden süslücem kurdelelerle inşallahh :)



bunlarda kına gecem için yaptığımm kınalı mumlarım tabi daha mumlarınıda koycam ama ona daha varr :)





vee son olarakta benim bindallımm hep kırmızı baktım sonra gittim mürdüm rengi aldımm çünkü daha hoş daha güzel durduu :)



şimdilik bu kadarr sevgilerimlee :)

16 yorum:

  1. Ben mürdüm rengini çok sevdim, bindallın gayet hoş canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok sevdim canımm :) çok teşekkürlerr :)

      Sil
  2. Koridor avizelerine bayildim. Benim de bindallim mordu. Kirmizinin klasik havasindan cikmak da güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürlerr canım evet kına gecemde özellkle kırmızı ararken gittim kırmıı dışında her rengi aldımm :)

      Sil
  3. Çok güzeller canım güle güle kullan hepsini, nasıl ördün öyle battaniye ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canım çok sağol valla anneannem sağolsun beraber yaptık tek tek kareleri ördük en son birleştrdk çok teşekkürler :)

      Sil
  4. herşey çok güzel olmuş canım :) benim de bindallı henüz hazır değil :( bu haftasonu inşallah bulurum istediğim gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım inşallah bulursun sende kısa süredee

      Sil
  5. bindallın çok güzel canım çok beğendim iyi ki bu rengi seçmişsin :) benim de 42 günüm kaldı aynı telaşlardayız bu c.tesi benim de eşyalarım gelicek :) Allah kolaylıklar versin içine sindirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canım evet bende rengne bayıldımm azıcık kaldı günlerimizz heyecan telaşş sardı bizi hepimize Allah kolaylıklar versinn inşallahh sağoll :)

      Sil
  6. bindallına bayıldıım rengi de çok hoş :)Sorunsuz hallolsun inşallah her şey hepimiz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım aminnn inşallahh canım :)

      Sil
  7. herşey çok hoş canım.bende bindallı bakıyorum ama daha içime sinen birşey bulamadım:(
    seninki çok hoş güle güle giy;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm giymek için sabırsızlanıyorum zaten hepsnii :) sende bulursun inşallah bi an öncee

      Sil
  8. canım hayırlı olsun, bindallın sıradışı olmuş rengi çok güzel,
    o battaniye kült olmuştur filmlerde resmen, kış günü film izlerken çok lazım:) marifetli ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canımm evet farklı oldu hep klasik olmayalaım dimi ama :) evet zaten o yüden ördük el birliğiyle ancak bitirdikk şimdi soğuk kış günlerini bekliyor sevdiğimlee :)

      Sil