27 Mayıs 2013 Pazartesi

En büyük telaş...

    Bu aralar günler çabuk geçiyor ve ben hiç birşeye yetişemiyorum hani ev tuttuk demiştim ya malesef o ev olmadı sözleşmeye adım kala vazgeçtik çünkü şimdi ki ev sahipleri gerçekten değişmiş biz de gitmişiz en tuhafını bulmuşuz 2 hafta oyaladı bizi resmen  bi ev kiralayacağız alt tarafı evin içinde oturcaz kaçmıyoruz ki 12 aylık senet bile imzalamamızı istedi çalışan kefil bulun dedi bulduk ama senet bizim boyumuzu aşar dedik onun prensibi buysa bizim de prensipimiz senetlere hiç bulaşmamak direk avukatıyla muhattap olmamızı falan istedi avukatıda bir tuhaf yani hüzünle sonuçlandı ama nasip değilmiş diyorum hayırlısı için dua ediyorum hep 36 gün kaldı ve biz deli gibi ev arıyoruz ve ev fyatları uçmuş durumda resmen 800 tl den başlıyo kiralar burda başka semtlerede bakmaya başladık 1 haftadır ev bulmakla yatıp ev bulmakla kalkıyoruz başka hiç bişeyle ilgilenemiyorum ev olmadığı sürece rahat uyuyamıyorum zaman daraldıkça sinirler de bozuluyor umarım gönlümüze göre düzgün bir ev buluruz bundan sonra da sözleşmeyi imzalamadan paylaşmam sizlerle de :) verdiğimiz kaporayı alabildik şükür ki diğer taraftan bide onun üstüne yatsalardı bi ev kirası boşa gitmiş olurdu bazı ev sahiplerine insaf merhamet diliyorum nolur dua edin bizim için bu hafta bulmamız şart sonra naparız biz
 :(

6 yorum:

  1. ben gaziemirdeyim 800e oturuyorum
    narlıdereye taşınmak istedikte
    işte o zaman şok yaşadık
    1000liradan başlıyor evler
    işiniz zor canım
    nerden istediğin önemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ama şükür ki bugün bulduk söleşmemizi yaptıkk :)

      Sil
  2. Rabbim yardımcınız olsun. Tez vakit güzel bir ev bulursunuz inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler bulduk sonunda bugünnn :)

      Sil
  3. Vildancim ben de ayni dertten muzdaribim ama benim 2 ayim var daha, senin durum benimkinden daha zor. Allah yardimcimiz olsun, dedigin gibi ev sahiplerine biraz vicdan diliyorum. O kadar stresliyim ki isime yogunlasamiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şükür ki bulduk canım bugün çok iyi anlıyorum seni en büyük sorundu ev bulmakk uyuyamıyodum hegün ilan bak netten gez dolaş emlakçılara sor derken şükür ki nasip oldu bi evv anahtarlarımızı aldık inşallah en kısa zamanda sizde bulursunuz

      Sil