12 Haziran 2013 Çarşamba

20 den geri sayıyoruz artık :)

Merhabalarr :)
Bu aralar inanılmaz yoğun günler geçirmeye başladık eve sadece yatmaya geliyoruz desem yeridir evimizin temizliği boa işlemleri perde halı seçimi gelinlik provalarım alışveriş maceralarımız eşyalarımızın gelmesi yerleşimi derken eve gelemez olduk artık :) mobilyalarımız beyaz eşyalarımız geldi herşey güzel gidiyor içime siniyor şükür! ben koşuşturmaktan kilo vermişim son provamda gelinliğimde daraltılma yapılacak sevinsemmi üzülsemmi bilemedim koca kış kilo veremedim tam gelinlik oldu dikiliyor hoopp baştan daraltma olayı girdi neyse napalım hayırlısı :) haftaya da çeyizlerimiz gitçek inşallahh şimdilik bu kadar 20 den geri sayım başlasın artıkkkk :) 



                  buda henüz tamamlanmayan evimizden bir karee:)






Sevgilerimle...

8 yorum:

  1. Şimdilik çok güzel görünüyor daha çok kare istiyoruz :)

    Ve bu süreçte Allah kolaylık versin diyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah evim yerleşince tek tek fotolarını koyarım :) aminn teşekkür ederimm

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor fotograflarını beklıyoruz :) Herşey istediğin gibi olsun inşallah kolaylıklar diliyorum canım
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canımm

      Sil
  3. Evin çok hoş görünüyor mobilyalar sade ve şık. Güle güle kullanasın

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Bunlar tatlı telaşlar, size tüm kalbimle kolaylıklar ve mutluluklar diliyorum.
    Mobilyalar çok hoş güle güle mutlulukla kullanın inşallah.
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. beyaz mobilya benimde gözdem iyi bir seçim yapmışsın, temiz ve ferahlık duygusu veriyor,
    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil