26 Haziran 2013 Çarşamba

Heyecann stress !

    Az kaldı çok çok az kaldı 300 lü günlerden düştük kaldı 6 gün şaka gibi inanasım gelmiyor baba evimde son günlerimi yaşıyorum koşuşturmacadan o hüznü henüz yaşayamıyorum günler çabucak geçiveriyor ben iyice stress ve heyacanla geçiriyorum zamanı bugün gelinliğimi aldım geri götürmüştüm eksiklikler için şükür içime sindi gelin çiçeğim tacım tamam herşey güzel şükür ayakkabılarım kınalığım bindallım hepsi tamam davetiye koşuşturmacası yaşıyoruz birde evimize alışveriş yapmak kaldı gıda anlamında haftaya bu saatlerde ben kendi evime gidiyor olacağım çok değişik duygular içindeyim şaşkınım tanıştık aşık olduk nişanlandık ve evleniyoruz  2,5 yıl içinde oldu hepsi kısa süre değil ama bana çok çabuk olmuş gibi geliyor çok mutluyum sevdiğim adamla evleniyorum ve herkesin bu mutluluğu tatması dileğiyle diyorumm... Düğünden önce yazabilirmiyim bu koşuşturmacada bilmiyorum nasıl olacak diye hayal ediyorum oynama konusunda strese giriyorum herkesle ortada oynamaya pek alışkın değilimm bunu bile düşünüyorumm umarım herşey harika geçerr tadını çıkara çıkara gelin olmak istiyorum gelinliğimi gymek istiyorum ama o evden çıkarken ki hünü yaşamak istemiyorum :( ağlamasın kimse şimdiden uyarıyorum... Şimdilik duygularım böyle yaklaştıkça yoğunlaşacak biliyorumm hoşçakalın mutlu fotoğraflarla döneceğim inşallahhh...


Çok heyecanlıı çok farklıı çok muhteşem inanılması güçç gibii ama biz evleniyoruzzzzzz <3   :)

VG



Sevgilerimlee....

6 yorum:

  1. ev işi halloldu değilmi
    hadi birmiş artık
    allah tamamına erdirsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halloldu evet şükürr canım
      aminn teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. canım benim, bunlar belkide hayatımızın en güzel günleri,
    çok mutlu ol, stres yapmadan kendini rahat bırak ve keyfini sonuna kadar çıkar, eğlen ve kimseye de aldırış etme sadece anı yaşa derim,
    oynama kısmına takılma derim çünkü gelinliği giyince yapacağın tüm hareketler okadr estetik görünüyor ki oynamasını iyi bilmeyen ben bile kendimi pek beğenmiştim düğünümde oynarken:)) ve oynamaya da doyamamıştım hiç oturmadıkdiyebilirim çünkü adetlere göre gelin damat oynamazsa misafirler kalkıp oynamazmış eşimin memleketinde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım en güzel en heyecanlı günleri anları stres yapmamaya çalışıorum ama elde değil ki oynama kısmına takılmamaya çalışıyorum ben oynamayı severim ama düğünlerde herkesin yanına gidip ayrı ayrı oynuyo ya gelin damat ben ondan çekiniyorum yersiz bişey belki ama napayım gözler üzerimde olcak çok utanırım öyle olunca :) nişanda bunları hiç düüşünmedm ama düğün farklıymış zaten hiç oturmayız bizdee :)

      Sil
  3. Hayırlı olsun inşallah bu heyecanı hiç bir zaman kaybetmezsin benim düğünüme de 2 ay kaldı. Nasıl heyecanla okudum bu yazını biliyor musun.. :) Evli olarak gireceğin ilk postunu sabırsızlıkla bekliyorum tatlım :)

    YanıtlaSil
  4. Canım Allah mesut etsin sende atlattın sıra bende ağustosta inşallah :)

    YanıtlaSil