27 Temmuz 2013 Cumartesi

Herşeyden birazz :)


    Selamlarr :)
yine uzattım arayı ama malum hala internetimiz bağlanmadı çok sevgili süperonline hala gelip modem kuracak neysee anneme geldikçe yazabiliyorum ancak o kadar gün sayarken birden bu hayalin gerçekleştiğini görmek inanılası bişeymiş gibi değil tabi :) öncelikle kınamızdan bahsedeyim açık alanda yapıldı bi öğretmen evinin bahçesinde şansıma Temmuz sıcağını hissetmedim hatta 1 Temmuzda resmen yağmur yağdı biraz hava bulutlandı ve ben çok korktum şükür ki ertesi güne sadece serinliği kaldı ve bu da çok güzel oldu :) kına fotolarının çoğu hala elimizde değil bizde olan bi kaç kareyle idare edin artıkk diğerleri için bende sabırsızlanıyorum


ilk giydiğim kınalığım mercan rengiydi kendisini çok severek aldık :)

ama asıl çok çok beğendiğim mürdüm rengi bindallım heleki sonradan aldığım taçla daha hoş olduu


kardeşlerimlee









derken çookk eğlendikk aksilikler olmadı değil ama ilk defa boşverdim bana o gün bişiler oldu ve boşvermeyi başardımm :D ardından kına yıkama için Bostanlıya gittik annem camide yıkayın dediği için gecenin bi vakti camiye girdik 20 kişi o geceyi güzelce atlattaıkk gelelim düğünümüzee daha heyecanlısına :)


isim yazmadan olmaz ama ne yazıkki biri bile silinmemişş :) rahat etmek içinde ayrıca topuksuz ayakkabı yaptırdık beyazı vardı ve ben toz pembesini tercih ettim :)

                              Herşeyimmm
 Canımm kardeşimmm bitanemm


Ayrıca çok hevesli bir nikah memuruydu kendisi benim evlilik cüzdanımı kaldırmama eşlik etti şaka gibi yaa o benim bıraksana be kadınnn :D

o gün saçımı hiç beğenmedim o şekilde istemiyordumm gelinliğimin tarlatanı gözüküyordu resmen öyle bir gelinlikçi olamazz !! Ama yinede çookk mutluydumm ilk baş moralim bozulsada toparladım durumu resmen asık suratla çıkmışım videoyu izleyince herşey net :D
şükür ki herşey çok güzelll yakında mutfak deneyimlerimle karşınızda olucam inşallah internetimiz bağlanırsa :))

bunlarda akşam keyiflerimizden kısacaa :)





Birde ben manti yaptimmm hamurunu ellerimle acip malzemesini hazirlayip hasladimm ve gercekten tadi iyiydi tarifini yakinda paylasirimmm :) kocam icin heryemegi deniyorum :)


Ne uzun olduu :)
Sevgilerrr...

13 yorum:

  1. Çok hoş görünüyorsun.. :) Ömür boyu mutlu olun inşallah. Aksiliklere karşı boşverebilmiş olmana çok sevindim. Ben başarabilirmiyim bilmiyorum ama. :)

    YanıtlaSil
  2. Cook tesekkur ederimm aminnn mecbur bosvercem canim ogun kotu gecmemesi lazimdi hayalini kurdugumuz gunu hcbisey bozamaz dedm ve sukurr guzeldi basarirsin insallh :)

    YanıtlaSil
  3. NE TATLISINIZ :) masallah allah nazardan saklasın bır pmur mutlu olun ınsallah canım hersey cok guzel gorunuyo

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkrr ederimm cok sagoll aminn canimm :)

    YanıtlaSil
  5. maşalllah çok güzel geçmiş herşey çok güzel bir gelin olmuşsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cokk tesekkur ederimm sagolunn

      Sil
  6. Cm herşeyi güzelce atlatmana sevindimm çok hoş gözüküyorsunn :)
    Arada aksilikler olacak tabiki nazar boncuğu onlar :)
    Çok mutluu olunn öpüyorum seni kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atlattik canim Allah herkese nasip etsn cook tesekkur ediyorumm bende opuyorum :)

      Sil
  7. tebrik ederim mutluluklar:)

    YanıtlaSil
  8. Mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  9. Kina yikamaya gitmeyi ilk defa duydum iki ay sonra kizimin kinasi var biraz bilgi verirmisin canim..

    YanıtlaSil
  10. Telefondan giriyorum bir daha blogunu bulamama ihtimalime karsi zana zahmet olmassa armaganaysel@hotmail.com adresime bilgi atarmisin cok rica canim..

    YanıtlaSil