27 Ağustos 2013 Salı

Evimizz...

   Selamlar yine uzun bir aradan sonra dönebildim bloguma ama nedense şu sıra pek bişeyler yazasım yok sıcaklardanmıdır sürekli gezme serin sulara dalma isteğimdenmidir yuvamızda geçirdiğimiz zamanların etkisindenmidir yazmak değilde yaşamayı tercih ettim bir süre kışa doğru toparlanırım sanırırm :)

Evimizden karelerle devam edip çok uzatmayacağım birçok misafir ağırladık ailelerimiz arkadaşlarımız kardeşlerimiz hepsiyle evimizde güzel zamanlar geçirip güzel sofraları paylaştık herşey çok güzel şükür dışarı çıktığımda bile evimi özler oldum artık bi süre evdeyim çalışmayı hem düşünüyor hem de düşünmüyorum :) insanın yazın ve baharda çalışası gelmiyor ama güzel bi yer olursada kaçırmam tabi neyse salonumuzda başlayayım ben kahverengi ve krem uyumunu tercih ettim salonumuz ağır olmalı dedik sevgilimle klasik mobilyalar hep hayalimizdi ve bulabildikte isteğimize göre burda güzel sofralar kurulup kalabalık misafirler ağırlamaya başladık bile :)

salon perdelerimizi japon fon seçtik hep isteğim buydu normal fon biraz eskide kaldı gibi geldi penceremizinde uymaması sonucu istediğim perde dikildi yine :) halımızlada tül perde motiflerimiz hiç hesapta yokken birbirine çok uydu :)

Burasıda tatlı oturma odamızz başka renkler beklenemezdii :)
 
                    Sehpalarımızı ikeadan aldık bir beyaz bir pembe , bu odamızdaki tül perdelerimizde pudra rengi gül desenlii bayıla bayıla aldıkk :)

 
mobilya konusunda sıkıntı çektik çok , istediğimiz gibiydi eşyalarımız ama eksikler oldu hep TV sehpamz hele  ben böyle bir tv sehpası seçtiğimi hatrlamıyorum adam ısrarla bunu seçtiniz diyo hala bayağı tartıştık ama şuanlık dursun dedik...

         yatak odası deyince aklıma beyaz gelir krem gelir benim ve yine öyle olduu :) bu ilk çeyizde çekilen resimdi üzerindekiler o sebepten :)


         ve son olarak holümüzün bir kısmı :)




Biz geçen cuma gelin mevlüdümüzü de yaptık tekrar gelin olmak güzeldii :)


bu arada sebepsiz yere listemden giden kişiler olmuş zamanında konuşup şimdi silmelerinin mantığını çözemesemde iyi ki gitmişler ama ben burayı kişi toplamak vs için yazmıyorum herkesi takip etme tüm listeme yorum yazma şansım olmayabiliyor bu yüzdense kusurabakmasın kimse ben buna göre insan değerlendirmiyorum benim burda düşüncelerimde serbest yaptıklarımda bana ait bir sayfa ve ben anılarımı ölümsüzleştiriyorum sadece ve çevremdeki anılara güzel anlara şahit oluyorum bazen yorumumla destekliyorum bazen okumak ve gülümseme yada hüzünlenme şansım oluyor bişey yazamayabiliyorum benim düşüncelerim bunlardan ibaret böyle düşünmeyenler gidiyorlar anladığım kadarıyla yada ben hala bu tarz insanları anlayabilmiş değilimm ...


sevgilerr ...




17 yorum:

  1. Şirin yuvanızda güle güle oturun inşallah her şey çok güzel görünüyor, gelin mevlidi nasıl oluyor? Hiç duymamıştım ama bir daha gelinlik giyme fikri harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimm cok sagol gelin mevludu evlendkten snra 2- 3 ay icinde okunuyor bzm buralarda normal mevlut gbi dusunun yne toplanp dualar ilahiler okunur gelin gelinlgni gyp basini orter bir nevi yeni evde dualar sureler okunup hepbirlkte olmaktan ibaret canim guzel bisey bu Allah kabul eder insallah gelinligi tekrar gymekse harika tabi

      Sil
  2. çok güzel bir evin olmuş ne kadar güzel ve sıcak anlatmışsın
    içindeki heyecan yazına yansımış güle güle otur;))
    çalışmayı bende istedim olmadı
    iş bulursa çalış bir süre sonra o güzel ev bile yanlızlıktan bunalıma sokuyor inan
    bunu sıcak samimi bir arkadaş taviyesi olarak gör;)
    banada beklerim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok sagol kullanirken esyalarmi dahada heyecan verici is konusunda haklisin bi sure gecsn calismayi dusunuyorum bende ama pek calismayi seven bi insan deglm de ondan ama sıkılır tabi insan evde rahat bi is bulurum insallh snra :)

      Sil
  3. ayyy gelinliginle görünce duygulandim :(( ben gelinligime bakamiyorum bilee cok duygulaniyorum mutlulukdan

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cok farkli bi duygu gymekte gormekte cok heyecan verici cok duygulu herkese nasip olsun onu gymek

      Sil
  4. güzel evinde mutlu, huzurlu ve güle güle otur..gelin mevlüdü yeni çıkan bişey galiba, bi iki sayfada daha gördüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler.. hayir tabi mevlut bu nasil dogumdan snra okunuyosa yeni evli cift icin yeni evdede okunur ben izmirliyim ben kendmi bildm bileli buralarda yapilir cevremde mevlut snucta yeni ckan bisey degl annemin zamannda bile olan seyler...

      Sil
  5. Maşallah herşeye güle güle huzurla oturun. Bana da beklerim :)
    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Cokk tesekkur ederimm sagolun hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. salonunuzdaki koltuk takımını çok beğendim, güle güle oturun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimm sagolunn :)

      Sil
  8. Şirin evinizde huzurlu mutlu oturun inşallah, gelin mevlüdünü ben de ilk defa duydum, güzel bir adetmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim sagolll mevlut ben kendmi bildm bileli yapilan guzel bisey dinimizde hayir sayilan adet olarak saymadigim bisey bu

      Sil
  9. gidenler olmuş ama ben geldiiiiiim :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle oturun canım eviniz çok güzel :) Yeni bloguma beklerim.
    http://eshayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil