1 Ocak 2014 Çarşamba

Umutlarla geldin 2014 !

2013 bizim için harika bir yıldı sevdiceğimle aşk dolu heyecan dolu koşuşturmalı bir yıl evliliğimizle kendine kattığı anlam büyük o yüzden büyük mutluluklar yılı olarak hep anılacak...

Gelelim 2014 ün getirdiği umutlara :) ben hep büyük bir şirkette çalışmak istemişimdir ancak böylelikle kendimi geliştirip uzmanlaşacağıma inanıyorum ve 2013 ün son günlerinde böyle hayalini kurduğum bir şirketten iş görüşmesine çağırıldım olumlu oldu ikinciyede çağırıldım şimdi son aşama ve deli gibi telefonumun çalmasını bekliyorum umudum var ama tam olarakta kestiremiyorumm sonucu hayırlısı demekten başka şansımda yok güzel bir haber gelirse harika bir yıl başlangıcı yapmış olcazz :) neyse uzattımm herkese sevdikleriylee mutlu huzurlu sağlıklı yıllarr

2014 herkes için harika bir yıl olsunn ...








sevgilerrrr 




7 yorum:

  1. İnsallah istedigin gibi olur isin mutlu yillar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkürr ederim inşallahh :) mutlu yıllarrr

      Sil
  2. İnsallah istedigin gibi olur isin mutlu yillar :)

    YanıtlaSil
  3. Hepimiz için güzel bir yıl olur umarım, iyi seneler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallahhh guzelliklerle dolu bir yil olurr, iyi seneler canm :)

      Sil
  4. Merhaba

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil