Pi' nin Yaşamı

       
      Hava harikaydı bugün İzmirde herkes ceketsiz bir halde geziyordu neredeyse ama biz bugün 6 ya kadar evde takııldık çünkü koca bir hafta boyunca Pi yi izlicez diye plan yaptık durduk ve çokta merak ediyorduk sinemaya gidememiştik sonunda izleme fırsatı bulduk bugün sevdiceğimle Avatar dan sonra beni böyle etkileyen bir film daha olmadı tek kelimeyle harikaydı, hayvanları çok sevmemle de alakası vardır belki bunun ama Pi nin azmine hayran kaldım çok hüzünlendim çokta gerildim bazı sahnelerde çünkü ben oldum olası belgesel izlerken vahşi hayvanların belgesellerine bakamam onların birbirni yemesi beni çok ürpertiyo tabiki bu filmde de böyle sahneler vardı ama Pi nin kaplanla aynı yerde yaşamaya çalışması cesareti ve anlatımları beni çok etkiledi çok farklı bir film di herkese izlemeyene şiddetle tavsiye ederim ben çok etkilendim bu adamın yaşamından gerçekten böyle bir durumda kalındığında ki umarım kimse kalmazda böylesine cesur olunabilir tabi hepsi hayvan sevgisiyle de olur diyorum yoksa bir yolunu bulup hepsini öldürebilirdi neyse çok etkilendim gerçek yaşam gibi değerlendirdim :)))  Film bitti kendimizi dışarı attıkk ve Bostanlıda kafede oturduk falann hava tam anlamıyla karardığında ise çok istediğimizz şeyi yaptık aşkım süpriz yaptı geçenlerde bana birsürü almış renk renk dilek feneri bugün pembe olanını seçtik :) ve dilek fenerimizi gökyüzüne bıraktık biraz zorlandık rüzgardan yakamadık falan ama sonra havalandıı harikaydıı ama resimleyemedik video çektik onun yerine neyse sizi filmin görselleriyle başbaşa bırakıyorumm ve izlemenizi tavsiye ediyorumm :)

sevgilerrr :)







Yorumlar

Popüler Yayınlar