Benn geldimm :)


     Merhabalarr herkese, ben geldim diye başlık attım evet :) çünkü bayağıdır yoktum ama hep sessiz sessiz okudumm sizleri ev hanımı olmak pek kolay değilmiş :) ev işleri temizlik yemek misafir ağırlama derken gün bitiyor akşam sevgiliyle güzel vakitler geçiriyoruz haftasonları gezmek film izlemek derken zaman su gibi geçiyor öyle hızlı kii 4 ayımız yarın doluyor bile vay be diyorum bazen ne çabuk geçti arasıra da birbirimize hala inanamayıp biz gerçekten evlendikmii diyip diyip gülüyoruzz :D Bu aralar iş arayışlarım başladı tekrar çünkü sıkıldım evde bütün gün zaman geçmiyor artık kitap okumak kuşla ilgilenmek ev işleri iyi güzel hoşta işte artık çalışmak lazımm :)

Bu arada ufak tefek hobi işlerimle ilgili siparişler hazırlamaya başladım keçelerden çeyizimede amerikan servisler bardak altlıkları yapmıştım runner falan dikmiştim evde boş boş oturunca ee bazı instagram arkadaşlarımda da görünce dedimki madem sıkılıyorum ben niye yapamayım ki seviyorumda böyle şeylerle uğraşmayı ufak tefek başladım onlardan biri de bu


farklı renklerde şekillerde birşeyler çıkarmaya da çalışıyorum şuana kadar çok sipariş alamasamada şükür diyorum zamana bırakıyorumm  :) gerçi ben bi çok şey yapmaya çalışıyorum sadece keçe değil ama henüz tam olarak bitmeyenler var yakında sizlerlede payllaşırım ürünlerimle ilgili bilgi almak isteyen arkadaşlarım olursada vildanagirr@gmail.com adresime mail atabilirler :)

Ve ben hala düğün ve dış çekim resimlerimizden gözlerimi alamıyorum elim hep o klasöre gidiyor Allahım herkese mutlu yuvalar kurmayı nasip etsin inşallah...

beni instagramdan takip etmek isterseniz sizi böyle alayımm kişisel hesabım a tıklamanız yeterlii şimdilik hoşçakalınn sevgiler :)










Yorumlar

  1. valla bravo bu da bir iş
    çok güzel olmuş canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun bu da bir iş canım :) ama işte henüz o kadar büyümedi ya haliyle başka iş arayışlarına yöneldim tabi aynı anda götürcem ikisini inşallahh çok teşekkürlerr :)

      Sil
  2. Nice mutlu güzel aylar ve yıllarınız olsun :) Bizim de 2. ayımız yeni doldu hakikaten anlayamıyoruz zamanın nasıl geçtiğini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürr ederim canım sizinde nice aylarınız mutlu mutlu yıllarınız olsunn :)

      Sil
  3. Çok tatlısınız fotoğraflarda :) allah bir ömür mutluluğunuzu daim etsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım :) Aminn hepimiz mutlu olalım inşallah

      Sil
  4. Merhabaaaaa...Hem yeni işiniz hem de evliliğiniz hayırlı olsun demek istedimm...Dilerim mutluluğunuz daim olsun...Sizi izlemeye alıyorum bana da beklerim, gelirseniz sevinirim egegelini.blogspot.com..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ancak dönüş yapabildimm aminn bende sizi izlemeye aldım sevgilerr

      Sil
  5. ne güzel fotolar bunlar böyle hep böyle mutlu olun inşaallah :) bu arada bloguma hoşgeldin bende takipteyim :)

    YanıtlaSil
  6. merhabaa çok teşekkür ederimm bende gelliyorumm öyleyse sevgilerr :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederimm aminn inşallahh :) hoşbuldumm çok sevindim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar