Bizim Çocuklar :)



     Merhabalar

     Sanırım daha önce evimizin neşe kaynaklarından hiç bahsetmemiştim. Düşündüm de ne kadar geç kalmışım. Onları öylesine çok seviyorum ki evinde bir hayvanla yaşamayan sanırım anlayamaz bu söylediğimi :)

   Çocukluğumdan beri hep düşkündüm tüm hayvanlara sokakta kedi köpek beslerdim ve bir tanesini bile eve getirebilmek için anneme yalvarırdım adeta ama malum anneler pek izin vermezler :) o yüzden ben hep kuşlarımla yetindim öncelikle 3 yaşında olan evimizin en büyük çocuğu yakışıklı, sonrasında yalnız kalmasına üzüldük ve bir arkadaş aldık yanına onun adı da Lila oldu ikisi gül gibi geçinip giderken ben tabi ki bununla yetinemeyip eşimi ikna edip evimize kedi sahiplendik eğer onu biz almasaydık sokağa bırakacaklardı ve şuan o durumu düşünemiyorum bile kızımız Maya kocaman oldu bile 1 yaşına girdi. Ama babamız sokakta bulduğu minik yavru Bademimizi getirdi eve ilk başta sahiplendirecektik onu ama öylesine alıştık ki 1,5 ayda ve Mayamızda sevdi onu yavrusu gibi benimsedi bizde kıyamadık bizim evin çocukları şimdilik bu kadar :) gayet enerjik bol zıplamalı tırmıklı bir hayatımız oldu sayelerinde ve hepsini çok seviyoruz. Kuşlarımız ve kedilerimiz de çok iyi anlaşıyor :) şimdi güzellikleriyle baş başa bırakacağım sizi ... :)








SEVGİLERRR :)


Yorumlar

  1. Merhaba:) ben sizi çok iyi anlıyorum Vildan hanım, çünkü kediciler birbirini anlar:)))ne güzel yapmışsınız, iyi ki sokağa bırakmamışsınız iki kedinin iyi anlaşması da çok şans çünkü benim Bücürük katiyen ikinci bir hayvan evde istemiyor korkunç kıskanç:))ne yapayım:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa hoşgeldinizzz :)
      Evet inanın kediciler sadece birbirini anlayan, başka birine birşey anlatınca anlamıyorlar onlara saçma geliyor :)
      Ben ve eşim çalıştığımız için kedimiz Maya yalnız kalıyordu ama hiç aklımızda yoktu 2. kedi sokaktan bulduğumuz yavruya alışınca bizim de içimiz rahat artık inşallah sizinki de başka kedi arkadaşa alışır inanın 2 kedi çok farklı oluyor ve inanın eskiden hırçındı maya şimdi tam sevgi delisi demek ki hep sıkıntıdan bize sarıyordu

      Sevgilerrr :)

      Sil
  2. Çok tatlılar...Keşke bende eşimi ikna edebilseydim..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. yaşasın bir kedisever buldum:)
    ne tatlı şey bunlar çok sevdim..

    YanıtlaSil
  5. kedi ve kuş aynı evde çok eğlenceli olmalı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar