uzun aradan sonra...

bayağıdır yazmıyorum farkındayım ama napayım ders çalışmaya çalışıyorum ve ayrıca bir işim sevgilim ailem vs vs bir sürü şeylerim var malum ay sonuydu çalıştığım konum dolayısıyla hiç boş vakit bulamadım hatta hala bitiremediğim o kadar çok şey var ki ... sıkıldım...



sanırım yine geçemeyeceğim bulunduğum sınıfı ders çalışmalarım aksadı bu hafta asıl bu hafta çalışmam gerekirken bazen diyorum çık işten otur evde şu okulu bitir yoksa nerde hayallerin nasıl yapacaksın ki lisanas mezunu olmadan sanırım geç kaldım evde oturup derse odaklanma konularında ayrıca 1 aydır diyetteyim ve verdiğim sadece 2 kg bu mu yani poff gerçekten her uğraşım sonuçsuz ben neyi enrde yanlış yapıyorum kiii ???


cevap yok yok yok ....


sanırım çok şıpsevdiyim hemencik vazgeçiyorum planlarımdan anlık unutuveriyorum onları...aklıma geldi de başladığım kitabı bile bitiremedim ben bu yol nereye gider nerde biter :) 




neyse neyse havalar harika isyankar bir yazı olmayacaktı ki bu daha gündelik güneşlik bişeyler yazacaktım ben 
%70 kakao içeren bitter çikolatamdan bir parça koparıp mutlu olcaktım akşama kadar sahi sonunda sevgilim aradığı işi buldu ve mutlu hatta çok mutluyuz bir de ben şu işimde mutlu olsam ... neyse onun orda ki mutluluğu ikimize yeticek gibi :)  


nisan ayını seviyorumm sıcak sıcak günlerin ilk adımları ama mayısı daha çok seviyorumm çünkü ben doğdum bembeyaz çiçekleri olan ayda ve benim için daha büyük anlamları da olacak gibi bu ayın gücümle evliliğe doğru ilk adımı atıcaz inşallahh o günün gelmesini istiyorum doğum günümü bile düşünmüyorum artık mayısın ilk haftası yada 2. haftası artık gelsinnn lütfennnn daha çok mutlu olmaya ihtiyacımm var her nekadar bir türlü 4. sınıfa geçemeyecek olsamda yine :D yok yok geçmeliyim daha sınavlara 1 gün var geçicemm kiii :D





Yorumlar

Popüler Yayınlar