bugün benim doğummmm günümm :)))

evettt bugün benim doğum günümmm 23 ü bitirmenin sevincinde 24 e girmenin hüzünündeyim arada bir yaş daha olmalıydı diyorum 24 yaşındayım demeye sanırımm hazır değilim henüz çocukluğum geliyor her doğum günümde aklıma mavi önlüklerle okula gidişim bir an önce bir üst sınıfa geçme isteğim hemen büyüme arzularımm yeni kokulu silgiler birde :)

ve ve birde hep sınıfta kalmışım muamelesi görme evet okul hayatımın ilk 3 yılında herkes beni sınıfta kalmış sanıyordu okula yeni başlamış biri olarak bu oldukça kötüydü sınıftaki en uzun boylu kızdım ben en iri yapılı hep yaşımdan 2-3 fazla gösterirdim hep arka sıralarda oturmaya mahkum geçti öğrencilik yıllarımm bir yönden mutlu ederdi en uzun boylu kız olmak bir yandan da hiç boyuma uygun erkek yoktu ki sınıfta :)) hep kocaman dolaştım içlerinde ama tombik değildim uzun boylu zayıfta değildim ortasıydm birazz ama özlüyorum onları bile herkes sınıftamı kaldın sen diye sorardı kötü kader hayır derdim yaşımı söyleyip :) gerçi şuanda nedense herkes evli sanıyor her zamanki gibi artık 8 yaşlarımda ki gibi takılmıyorum bunlara... bugün ki sürprizlerimi merak ediyorumm yıllar geçti ben hiç hediye alma merakımdan ve harika zevkten vazgeçemedim mutlaka sürpriz denilmesini ve arkasında birşeyler çıkarılıp elime verilmesini beklerim her doğum günümde en güzel zevktir çünkü o değerli olduğunu hissetmek diyeceksiniz hediyemi değerli hissettiriyor yokk tabii ama her hediye alanın yüzünde o çouksu gülümseyiş beliriverir dünyanın en tatlı anlarıdır.... ve benn bu akşam eve gittiğimde sürprizler bekliyor olacağımmm :))




ve haftasonundan bahsetmeliyim benim için harika adımlar atıldı hayatımda aşkımm sevgilimmle biz bir ömür tutacağımız bir söz verdik 5 Mayıs akşamı yeni hayatımıza ilk adımımızı attık geldiler istediler ve babamda en mutlu olacağım seçimi yaptı hayırlısı olsun dedi çokk mutluyum uçuyorum resmen tabi heyecandan da uçuyordum o akşam ama o ne tatlı bir heyecandır artıkk 5 Mayıs ta bizim için çok önemli günler arasında hatta en önemli diyebilirim... 1 ay içinde nişan yapma planlarımız var haftasonu kıyafet seçimlerimiz mekan seçimlerimiz ve konuklarımız için sürprizler araştırmaya başlayacağız bilee bunları yapmak bunlar için yorulmak kıpırdayamayacak hale gelmek eminim harika olacakk ...




MUTLUYUM ÇOOKK MUTLU :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar