uzun zaman oldu...

evett gerçekten öyle oldu hazirandan beri yazmadığımı farkettim günlerimi öylesine dolu dolu geçiriyorum ki fırsat bulamıyorum bunları yazılara dökmeye birazcıkta üşeniyorum galiba :) ama döndüm bundan sonra her attığım adımı yazıcam :)
9 Eylül kutlamalrı coşkuyla geçti bu yılda güzel İzmirimde Türk yıldızları solo Türk fuarın açılışı derken bombaydı resmen Türk yıldızlarını izlemek büyüleyici tavsiye ederimm...


Nişan sonrası sevgilimle bir çok yerlere gittik kısa tatiller yaptık günübirlik kimselerin bilmediği kaçamaklar hepsi harikaydı nişanlansa bile insan sevgili gibi kaçamak buluşma zamanlarını özlüyor hep derdim oh artık rahatız ama nerdee şimdide hepberaber yaşıyoruz , bir sürü kargaşalar yaşadık ne zor zamanlar ve ne güzel zamanlar aslında insan daha evlenmeden anlıyor bazı şeyleri nişanlanmak bile yetiyor birkaç can sıkıcı konu dışında hayatımız gayet güzel en azından artık aştık bunları her yaşadığımız zorlu şey öncesinde sarsıp sonrasında elimizle kırabileceğimiz bir duvar haline dönüşüyor ve yıkması sonrasında kolay oluyor ikimiz varız ikimiz bütünüz ve en önemlisi Biz iz ya ne önemi var ki gerisinin diyoruz ...

Tüm bunlar içerisinde düğün tarihimiz kararlaştırıldı malum salonları önceden tutmak gerekiyor bizde öyle yaptık 4 Temmuz bizim için ömrümüzün diğer yarısındaki yaşanacak günlerimizi temsil ediyor ve aslında bir dönüm noktamız oluyor sevdiğimle o günün gelmesini hatta 5 temmuz olmasını o kadar çok istiyorum ki son 9 ay diyorum eylül saymadan :) tabi eşya ev gelinlik vs. streslerimde başlamış bulunmakta gelinliğimin çok özel olmasını istiyorum herkes gibi ama umarım o tasarımcıyı ben bulurum...

yine bir iş arayışı başladı bende sıkıldım 3,5 aydır evdeyim geziyorum belki ama sanırım bu yaşantı bana göre değil alışmışım mezun olduğum andan itibaren çalışmaya bir süre sonra off poff demelerim başlıyor tatilin uzun süreni eziyet oluyor umarım hayırlısıyla güzel bir iş bulurum diyorumm...

ve bundan sonraki tüm güzel gelişmelerimi heyecanlarımı sürekli yazmak üzere bu yazımıda bitiriyorumm
balkon keyfi yapmaya gidiyorumm :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar