Yeni yıl yaklaşırken Ben...

  Selamlar arkadaşlar bu soğuk buzz gibi günlerde evden hiç çıkmamaya çalışıyorum tüm gün yiyecek bişeyler üretmeye çalışıyorum sanırım kafayı yicem bu konuda yazın verdiğim o 3 kiloyuda geri almış bulunmaktayım aman ne çok vermişim gibi konuştum :) hatta fazlasını bile almışımdır :p sürekli bir tarif denemeler bi bişeyler var mutfağımızda zevkle yapıyorum tabi ki zaten yemek yapmak mutfakta yeni tatlar denemek tam bana göre çok seviyorumm :) kocacımlada afiyetle yiyoruz şuan da fırınımda ilk mısır ekmeği denemem var merakla bekliyorum... Tabi ki sürekli mutfakta değilim hala yeni gelin modundan çıkamadım sürekli misafir ağırlıyorum evde olmak hem güzel hem daha mı yoğun ne aslına bakarsanız ben çok sıkıldım bu dururmdan yani evde olmaktan yeni yıldan beklediklerimin arasında iyi bir işe sahip olmakta var inşallahh :) yoksa yakında 100 kg olcamm hala 31 Aralık gecesi napçağımıza karar veremedik ama ağır basan tek şey var ki evde başbaşa olmak güzel yemekler tatlılar romantik bir yılbaşı gecesi bir yandan da o gece niye eğlenmiyoruz gençlerle cümbür cemaat diyede düşünmüyor değilim öyle işte birde bu arada çeyizim için ördüğüm bir battaniyem vardı tam kullanma zamanında şuan ve düşündüm ki ben kırlentlerimede battaniyeme benzer kare kare renk renk kırlent örtüsü örmeliyim onlarda kışı sıcacık geçirsinle uyumlu uyumlu onada başladım keçelerimle de kapı süsleri yapıyorum evimizee şimdilik bu moddayım ben uzun ve fotosuz oldu bu yazım malum instagram çılgınlığındayız bu araa bende ona kapılıp gidenlerdenim :) hesabıma beklerimm vildangucum

 Sevgilerrr :)



Yorumlar

Popüler Yayınlar