Selamlaarrr :)

   Yine çok uzun zaman oldu yazmayalı bu tembellik evlendikten sonra oluştu bende insan istedikten sonra çoğu şeye zaman buluyor işte blogumda kaynıyor gidiyor arada ama okumaya devam ediyorum tabi sizleri özendim şimdi yazayım dedim ben bahar aylarını çok seviyorum sonbaharıda ilkbaharıda belki de ilkbaharda doğduğum içindir, ne olursa olsun keyfim yerinde oluyor kahveyi kitabi sinemayı daha bir seviyorum sonbaharın renkleri bile benim içimi açıyor.Mis gibi sıcacık evimi arıyorum bu çalıştığım ortamdan sıyrılmayı sıcacık kahve içmeyi hayal kurmayı hobilerimle zaman geçirmeyi mutfakta yeni şeyler denemeyi sürekli çalışan fırınımı sıcacık elmalı turta yapmayı özledim oturduğum yerden :) bahar da böyle hallerdeyim bol bol burda olmak istiyorum aslında içimi açan yazıları okumak neyse öyle bir uğrayım selam vereyim dedim

Sevgilerr

:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar