birazcıkta sevdiğim ama bir çok insanın sevmediği mesleğimden bahsedeyimm evet gerçekten çok seviyorumm tüm bağırış çağırış tepki somurtkan surat itici insanlara dayanma tek sebebim mesleğimde birazcık birazcık ve birazcık daha uzmanlaşabilmem daha iyisini yapmaya çalışıp daha daha sevebilmem evet muhasebe departmanındayım ve orda tek ben varım departman sayılmasada ben henüz sorumlu diyemiyorum kendime çünkü gün geçtikçe daha yeni şeyler deniyor farklı şekilde öğreniyorum işimi aslında klasik şeyleri vardır bu işin ayın belirli zamanında rutin vergi beyanları form bildirimleri ödemeler aylık hesap takipleri gelir gider hesaplamaları dönem dönem vergiler mizanlar vs vs ama inanın o kadar zevkli ki ben çok mutlu oluyorum bir gider faturasını işlerken bile :))
muhasebeye tutkunluğum lise zamanında başladı çok gelgit yaşadım düz lise meslek lisesi olması konusunda en sonunda bir ablam sayesinde gittik ve 2003 yılında ben muhasebeyle tanıştım üniversitede de seçimim muhasebe oldu  şimdi zorlansamda aöf den 4 yılı tamamlamaya çalışıyorum ve yine mesleğim için güzel güzel beklentilerim var çünkü mali müşavirlik tek isteğim bu belgeyi ve gerçekten o ünvanı o kadar çok istiyorum kiii inanın belgeyi aldığımda kocamannn fotoğrafını çekip burayada koyacağım

ilginçtir çoğuna göre bir doktor bir dansçı bir ressam bir müzisyen belki bu denli sever mesleğini

ama ben çok mutluyum bu isim altında çalışarakkk iyi ki beni yönlendirmişssin bu bölüm konusunda Ahsen Ablacım (aynı zamanda muhasebe öğretmenimdi) kim bilir şimdi nerdesin bağımız kopmamalıydı ama ben seni de bana kattığın güzel düşünceleri unutmadımm ...

Yorumlar

  1. İnsanın mutlu olduğu işi yapmasının hayattaki en büyük mutluluklardan biri olduğunu düşünüyorum. Ve o insanları çok şanslı görüyorum. Yolun açık olsun. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar