ben de burdayımm :)

Bu da benim ilk yazım olsunn :)


öncelikle sürekli iyi bir yerde çalışma isteği olan benden bahsedeyim evet ama ne yapayım memnun olamıyorum bir türlü mesela şuan ofisimde oturmuş yazıyorum hava güneş sıcakk nasıl çalışır ki insan hele ki memnuniyetsizlik en üst safhalardaysa neyse yeterli çalıştığım yeri sevmediğimi anlatma çabalarım ...

ben yıllardır şiir yazıyorum en kafiyesizinden ama son 1-2 yıldır bir türlü yazcak birşey bulamıyorum okuyorum okuyorum hemde kitaplarca okuyorum birşey çıkaramıyorum artık şiir değilde sadece yazacağım :) buna karar verdim çünkü kelimeler artık farklı anlamlar bulmalı senden sonra ben gelmemeli mesela ikimiz dediğimde sokaktaki bir kedi ikinci kişi olmalı hep aşk sevgiliye duyulan yoğunluk olmamalı birazcık çiçeğe böceğe babaya Tanrıya da aşık olmalı insan görmek sadece gözlerle olmamalı kalp görmeli dokunmalı varlığı hissedilen veya hissedilmeyen herşeye 


ayrıca hava harikaaa dışarı çıkıp koşmak istiyorum şöyle küçük bir kasabaya varmak sonunda ağaçların beyaz çiçeklerle dolduğu kimse yaşamıyormuş gibi sakin sokakları olan ve asla apartmanların olmadığı minik meyaz evler olsun pencereleri mavi evet işte ben sonsuza dek orda yaşamak isteyen kızım 



şimdilik söyleyeceklerim bu kadar 

:) 


Yorumlar

  1. Ne yazık ki ilham perileri acı çekenlere uğrar oldu sadece.. Umarım sana şiir yazdırtacak denli bir acı yaşamazsın. Bu arada işi olmayanları ve işsiz kalanları düşün. Eminim keyfin biiraz yerine gelecektir. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ben çook şiir yazdım ama acı çektiğim zamanlar değil aşık olduğum zamanlar tabi ama şöyle düşününce illa ki bir erkeğe aşk oluşturmaz ki tüm cümleleri ben yazmak istemedim çünkü yaşadımm şimdi hem yaşayıp hem yazma vakti.. ben acı çektiğim zamanlar değil bende var olan her duygu için yazabilirim ki o yüzden kalemler iyi ki varlar...
    sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun ben de yeni açtım blogumu :)

    YanıtlaSil
  4. ayrıca ben de izmirliyim :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler :) seninde hayırlı olsun öyleyse :))
    izmirlisinn ne güzelll neresindesinnn

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar