Başka biri olmak.

Eski oturduğumuz evin bulunduğu ilçeye gitmiştim geçenlerde, malum artık erken kararıyor hava çarşıya yakın bir cadde var hala eski yapıda diyebilirim oradaki lise ilköğretim okulu falan eski yapılarda insana farklı bir hava veriyor geçmiş zamanda yaşıyormuş gibi .. Tam çocukların okuldan çıkış saatleriydi bir kalabalık ki anlatamam özlemişim okuldan çıkış zamanlarımı karanlığa denk gelen son dersleri birden duraksadım ve içimden onların öğretmeni olmak geçti o kapıdan çıktığımı hayal ettim hiç düşünmemiştim öğretmenliği o ana kadar hatta birazcık çabuk sinirlenen bir yapıda olduğum için asla yapamam ben diyordum ufacıktan konusu açılsa bile :) o akşam içimden yapabilirdim dedim belki de Tarih Öğretmeni olabilirdim ben sakin sakin masal gibi anlatan sürekli kitaptan okuyarak değilde bir hikayeymiş gibi tüm sınıfın dinlediğini uzak bir köyde belki de taşrada o an onların öğretmeni olmak istedim yine bir hayalin peşinden gittim ve içimde yaşadım denedim hayalimde, olabilirmiş diyorum şimdi olsaymış belki de :)

Neyse içimde kurduğum çokça hayalim var benim ... belki de sadece yazmalıyım her hayatı ancak o zaman gerçekleştiririm belki bir gün başlarım yazmaya bir hikayeyi ...

Sevgilerimle...

Yorumlar

  1. Evet bütün hayallerini okumak istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içimde yaşadıklarımı ve yaşayacaklarımı ,büyük heyecanla yazacağım :)
      teşekkür ederim
      sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar