Beni biraz böyle hatırla...

  Geçen cumartesi yıldönümümüzdü sevgilimle 17 Kasım o harika gün onu bana getiren ,aşık olmamı sağlayan ,huzuru sonsuza dek bana getiren gün...

  Yine çok güzel bir gün geçirdik sevdiğimle özel birgündü kötü başlangıç oldu neredeyse 1 aydır geçmeyen bir öksürüğü vardı sevdiceğimin 2 kere işyeri hekimine muayene olmasına rağmen 2 kutu antibiyotik öksürük şurubu bitirmesine rağmen geçmedi ve tutup kolundan iyi bir doktora gitme zamanımız çoktan geçmişti izin alamadığımız için doktor işinide sabahtan halledip günümüzü planlarız diyorduk ama üzücü bir sonuçla çıktık doktordan bronşit olmuş benim aşkım :( üşütmeden başlayıp o beceriksiz işyeri hekimi yüzünden eksik yönlednirilmeden dolayı gecikti gerçek tanının konması ve üstüne 2 kutu farklı ağırlıkta antibiyotik içmeside kötü oldu neyseki nefes açıcı ve şurup takviyesiyle birazcık öksürüğü azaldı o öksürdükçe içim parçalanıyor :(
  Ardından denize karşı güzel bir yemek yedik sevdicekle sohbet ettik geleceğimizden geçirdiğimiz günlerimizden, sonrasında daha öncede gittiğimiz bir mekana canlı müzik için gittik eğlendik şarkılar söyledik hüzünlendik  aşkım sürpriz kocaman bir puzzle yaptırmış resmimizden hala tamamlayamadık :) tamamalyınca resmini çekim yayınlayacağım ...

 Ve düğün tarihimiz değişti yani bir gün öncesine alındı salon değişikliği yüzünden büyük gün 3 TEMMUZ artık olsun 1 gün kardayız :) içinde bulunduğum ayı zaten saymıyorum temmuzdan da 3 gün ay olarak sayılmaz yanii kalan 7 ay :D neredeyse hiçbirini saymıcam neyse azmı kalmış daha çok mu bilemedim ...

Az kaldı diyorumm 7 aycık diyorumm ve gidiyorum uyumaya :))


Mutluyum , huzurluyum , Aşığımmm Şükürler olsunn ...
Sevgilerimle :)



''Dinlediğim şarkıları da başlık yapma alışkanlığım oluştu :) ''

Yorumlar

  1. Geçmişler olsun sevdiceğine,
    bu arada 2 temmuz olsaydı ya benim doğum günümde:)))))

    YanıtlaSil
  2. çokk teşekkür ederimm birazck geç oldu amaa :(

    2 Temmuzda kına geceme denk geliyor kii :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar